Toetsenbord en muis kappen er af en toe mee tijdens games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 14:23
Bij enkele games heb ik last van het probleem dat mijn toetsenbord en muis er voor een korte tijd mee kappen (paar seconden meestal). Dit is me alleen opgevallen tijdens World Of Warcraft en Company Of Heroes Online. De laser van m'n muis is dan ook compleet uit.

Het vreemde is dat wanneer dit in WoW gebeurt, het praktisch eenmalig is, en het alleen in het eerste kwartier/half uur dat ik het speel gebeurt, in CoH Online gebeurt dit echter om de haverklap.

Andere USB apparaten lijken wel gewoon te blijven werken (led van m'n geluidsinterface blijft bijvoorbeeld gewoon aan en begint te flikkeren omdat ik weer heel hard zit te zuchten en m'n microfoon dit oppikt).

Ik heb andere USB poorten geprobeerd, drivers geupdated maar dit mocht niet baten. Heeft iemand hier ervaring mee en dit probleem de wereld uit kunnen helpen?

Het gaat trouwens om een Windows7 systeem met een logitech MX 518 muis (met draad) en een Logitech Cordless Internet Pro toetsenbord. Een ander toetsenbord (via ps/2) gaf hetzelfde probleem.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Vreemd verhaal, en komt mij ook totaal niet bekend voor.
Gooi maar wat specs van je computer naar ons toe, en zover bekend dus alleen met WoW en CoH Online. Speel je verder geen andere games?

Even voor de duidelijkheid:
WoW is eenmalig per opstarten van de computer en vervolgens na opnieuw starten van het spel geen problemen meer.
of komt het voor bij iedere keer na het starten van het spel?

Sinds wanneer is dit probleem voorgekomen? Nog hardware vervangingen/upgrades uitgevoerd?
Dit probleem heb je verder niet tijdens browsen e.d.?
Probeer eens een lichter spelletje zoals ZUMA o.i.d.
Probeer eens ook een andere muis (indien mogelijk testen zowel op USB als ps/2).

Ow en kijk even je logboeken na van je systeem, misschien dat deze wat aantoont.

[ Voor 5% gewijzigd door Fore! op 21-09-2010 09:21 ]