Het klepje van me floppydrive zat niet goed , ik sluit me pjoeter af , ik denk "dan kan ik van binnen uit dat klepje weer goed doen"
Niet dus , pleurd dat klepje tussen de metalen + kunstoffen kap heen ( vooraan ) , waardoor ik me hele pjoeter uit mekaar moest halen , ik zet hem weer in mekaar , ik doe alle kabels er goed op , ik druk hem aan , zit de IDE kabel niet goed , ok , die heb ik om gedraaid , na het omdraaien v/d IDE kabel druk ik hem weer aan en : hij zit weer verkeerd ( ledje dat continue brand ) dus ik zet hem uit , ik draai de andere IDE kabel om ( die's van de CDROM ) ik druk hem weer aan en hij zegt doodleuk dat de kabels nog verkeerd om zitten , wat moet ik doen ?
Oww ik ben al vanaf 21.05 uur bezig ofzo , voor het geval je het je afvraagd ,
Dit zijn de dingen die ik al heb gedaan :
-IDE kabels omgedraaid
-BIOS gereset
-Andere kabels geprobeerd
Wat kan het zijn
Ik snap er echt geen fuck van
BVD
pier
Niet dus , pleurd dat klepje tussen de metalen + kunstoffen kap heen ( vooraan ) , waardoor ik me hele pjoeter uit mekaar moest halen , ik zet hem weer in mekaar , ik doe alle kabels er goed op , ik druk hem aan , zit de IDE kabel niet goed , ok , die heb ik om gedraaid , na het omdraaien v/d IDE kabel druk ik hem weer aan en : hij zit weer verkeerd ( ledje dat continue brand ) dus ik zet hem uit , ik draai de andere IDE kabel om ( die's van de CDROM ) ik druk hem weer aan en hij zegt doodleuk dat de kabels nog verkeerd om zitten , wat moet ik doen ?
Oww ik ben al vanaf 21.05 uur bezig ofzo , voor het geval je het je afvraagd ,
Dit zijn de dingen die ik al heb gedaan :
-IDE kabels omgedraaid
-BIOS gereset
-Andere kabels geprobeerd
Wat kan het zijn
Ik snap er echt geen fuck van
BVD
pier
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.