nieuwstips insturen

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Zijn er meerdere mogelijkheden voor het aanleveren van nieuws? Of is men beperkt tot; de link. Ik zou het praktisch vinden als je bijvoorbeeld ook een mailtje kunt sturen naar nieuwssubmit@tweakers.net of een bericht via twitter (hoewel DM soms een uitkomst biedt).. Voor sommige nieuws berichten is namelijk geen link beschikbaar (inside-story, gerucht van persoon, email conversatie etc.) - Of zoals vanmiddag; t.net down, geen submissies indienen.

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 20-09-2010 16:22 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
himlims_ schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:22:
Zijn er meerdere mogelijkheden voor het aanleveren van nieuws? Of is men beperkt tot; de link. Ik zou het praktisch vinden als je bijvoorbeeld ook een mailtje kunt sturen naar nieuwssubmit@tweakers.net of een bericht via twitter (hoewel DM soms een uitkomst biedt).. Voor sommige nieuws berichten is namelijk geen link beschikbaar (inside-story, gerucht van persoon, email conversatie etc.) - Of zoals vanmiddag; t.net down, geen submissies indienen.
Nieuwstips zijn de 'officiële' manier van nieuws melden, maar mocht je iets anoniem willen melden of er nog verder over willen praten, dan kun je natuurlijk altijd mailen of iemand DM'en. Redactie@tweakers.net is het algemene adres, maar hier wat e-mailadressen van redacteuren.

Twitter kan natuurlijk ook (al dan niet via Twitter-DM); hier een lijstje met Tweakers-redacteuren op Twitter :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 16:12

Jan Laros

Aerschtuner

Hey! Jij submit regelmatig gamesgerelateerde nieuwsjes :). Be my guest om me te mailen/DM'en/Tweeten/etc. De nieuwssubmit is doorgaans wel het kanaal dat het snelst opgepikt wordt door de redactie als ik werk/game/hibernate/etc. :).

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik submit vanalles, maar voornamelijk game- en telecomgerelateerd. Geloof dat me submit teller nu op 120 staat ofzo.

Zou denk ik voor de $users leuk zijn als zij meer inzicht krijgen in de ingediende submits (bijv. aantal) en welke submits daadwerkelijk de frontpage gehaald hebben, en-of hoeveel karma dat op leverd (geloof dat 't gemiddeld rond de 80-100 karma zit)

Maar iig bedankt voor de reacties, erg bruikbaar!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards