Toon posts:

Theorie: Oerknal uit vacuum?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je weet was de oerknal eigenlijk niet van wat je bij een knal voorstelt; veel geluid, brokstukken enz. Nee naar mijn inzicht is het een zeer klein totaal vacuum geweest en is dit door zwaartekracht verschillen zeer snel gaan uitdijen en heeft energie de ruimte bezet.
hierbij ga ik ook uit van e=mc2

(een cm2 heeft een grotere massa dan ons hele heelal)

Als dit iets te hoog ligt en je er niet bij kan dat dit inderdaad een conclusie van mij is geweest uit een aantal theorien. spijt het mij heel zeer.

reactie gevraagt.

Verwijderd

Als een topic gesloten wordt lijkt het me niet echt zinnig om deze dan maar opnieuw te openen |:(

Je topic is niet zomaar gesloten, dat had een reden. Ga eerst eens iets lezen over de oerknal en als je dan fouten in de theorie vind of nieuwe bewijzen mag je terug komen om dat te vertellen.

Verwijderd

verkeerde knopje :(

nu nog een slotje...

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ja ten 1e vind ik het ook nergens op slaan dat er een slotje op die andere kwam

je moet mij dat e=mc2 toch eens heel fijn uitleggen, als uit het niets door een vacuum ruimte ontstaat, waar begin je dan mee? je moet toch een ruimte hebben om te vullen met materie right?

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 23:58

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik zie niet in waarom dit redelijk interesante onderwerp gesloten moet worden, natuurlijk: wat hij zegt zit vol met gaten maar laat hem dat zelf uitvinden, het gaat toch om de discussie, en niet om de theorie die een nobelprijs moet winnen

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Als ik dus een topic van jou sluit omdat het onzin is is het niet de bedoeling dat je meteen daarna een nieuwe opent met exact dezelfde tekst. Zeker niet als ik je al een waarschuwing geef...

Normaal gesproken volgt er bij de 2e waarschuwing een ban, maar ik ben vandaag in een goede bui, dus je hebt geluk.

Maar je bent er dichtbij, dus pas op.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Het is *niet* de bedoeling om een gesloten topic opnieuw te openen! :(

Als je hier over wilt discussieren: ga gerust je gang maar begin in Lilithsnaam met een zinniger openingspost. Dit is onacceptabel, en je hebt er een waarschwuing bij voor het negeren van je slotje.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.