Statusupdates website

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hallo Lieve Mods, Server beheerders & Adjes :)

De laatste tijd valt het me op dat als de site plat is geweest dat er niet meer zo'n leuk verhaaltje komt te staan in de .PLANS wat er fout ging. Ik vond dat altijd erg interessant. Natuurlijk is het geen vereiste voor de site, maar het was er altijd, en is opeens foetsie!

De laatste is al van een tijd geleden : plan: Server- & netwerkstatusmeldingen X

Mag ik vragen waarom? :P

Ik zou graag weer die status updates zien :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
+1 Altijd erg vermakelijk om te lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:02
Ik denk dat ze het te druk hebben met het fixen van de problemen en daardoor geen tijd hebben om leuke verhaaltjes te schrijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 20:17
http://twitter.com/tweakers ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Maverick op 20-09-2010 16:14 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Noem je dat een verhaaltje? :X

En daarbij zeg jij eigenlijk dat mensen die geen Twitter gebruiken dus maar kunnen stikken? Rare mentaliteit :P

[ Voor 24% gewijzigd door DennusB op 20-09-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Serieuze vraag: zijn we dan nog vaak ongepland down geweest sinds 17-6? Kan me verder geen downtime herinneren namelijk :) Maar die kan ik evengoed gemist hebben.

Voor mijn gevoel worden die dingen meestal wel bijgewerkt bij de wat langere downtimes (zoals vandaag).

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 10:29
Ik was ook al aan het zoeken naar aanleiding van de downtime (de hele site was toch echt down of lag het probleem bij mij?) van vanmiddag.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
DennusB schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:14:
[...]

Noem je dat een verhaaltje? :X

En daarbij zeg jij eigenlijk dat mensen die geen Twitter gebruiken dus maar kunnen stikken? Rare mentaliteit :P
Geen twitter gebruiken? Het is gewoon ene site waar je heen browst. Je hoeft niets te installeren of lid te worden. het linkje staat notabene gewoon op de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Cloud schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:15:
Serieuze vraag: zijn we dan nog vaak ongepland down geweest sinds 17-6? Kan me verder geen downtime herinneren namelijk :) Maar die kan ik evengoed gemist hebben.

Voor mijn gevoel worden die dingen meestal wel bijgewerkt bij de wat langere downtimes (zoals vandaag).
Nou de site heeft de laatste tijd toch echt wel vaker flinke hickups gehad! Die zijn niet vermeld :)
Edit : En die van vandaag staat er ook nog niet :>
Maverick schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:17:
[...]

Geen twitter gebruiken? Het is gewoon ene site waar je heen browst. Je hoeft niets te installeren of lid te worden. het linkje staat notabene gewoon op de frontpage.
Dat boeit toch niet? Het stond altijd op de site, dus dan vind ik dat het daar moet blijven ook.

[ Voor 31% gewijzigd door DennusB op 20-09-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Cloud schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:15:

Ik kan me wel wat kleine dingetjes herinneren, die dan vervolgens op Twitter werden gemeld.

Vindt het gebruik van Twitter overigens wel prima. Is een handig medium voor de kleinere dingetjes, ipv zo'n .plan bij te moeten houden. Wellicht voor de non-Twitteraars wat minder makkelijk, maar je kan ook gewoon de Twitter-feed van @Tweakers op de frontpage plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
RoD schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:18:
[...]
Wellicht voor de non-Twitteraars wat minder makkelijk, maar je kan ook gewoon de Twitter-feed van @Tweakers op de frontpage plaatsen.
Allemaal weer extra stappen. Dan vind ik minimaal dat jullie in een .PLAN(ja echt :P) moeten aankondigen dat jullie stoppen met het geven van updates aan gebruikers en dat ze maar op Twitter moeten kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
DennusB schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:23:
[...]

Allemaal weer extra stappen. Dan vind ik minimaal dat jullie in een .PLAN(ja echt :P) moeten aankondigen dat jullie stoppen met het geven van updates aan gebruikers en dat ze maar op Twitter moeten kijken :)
Wat een extra stappen voor de crew. Dan vind ik dat je minimaal een eigen technologiesite maakt waar je het precies maakt zoals je zelf wilt. [/spiegeltje voorhouden]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DennusB schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:17:
[...]

Nou de site heeft de laatste tijd toch echt wel vaker flinke hickups gehad! Die zijn niet vermeld :)
Edit : En die van vandaag staat er ook nog niet :>
Oke die hickups heb ik dan gemist blijkbaar :) Wat betreft die van vandaag: dat kan natuurlijk nog komen, misschien zijn ze nog steeds bezig met oplossen (weten wij veel); ondanks dat het voor ons weer lijkt te werken.

Voor de rest is het wachten op de mensen die hierover gaan, de serverbeheerders/devvers. ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

twitter is suf, en niet geschikt om verhalen in te vertellen. We (kees en ik) zijn atm alleen wat gaar, en hebben dus ff weinig zin om een verhaaltje te tikken.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
moto-moi schreef op maandag 20 september 2010 @ 17:03:
twitter is suf, en niet geschikt om verhalen in te vertellen. We (kees en ik) zijn atm alleen wat gaar, en hebben dus ff weinig zin om een verhaaltje te tikken.
Kijk daar kunnen we iets mee :) Thanks voor je reactie. Ik hoop dat het verhaaltje er als nog komt.

PS : Zijn jullie al 2 maanden gaar? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hm, ik had vanmiddag al een verhaaltje getikt, maar blijkbaar vergeten op submit te drukken tussen andere dingen door

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Kees schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:00:
hm, ik had vanmiddag al een verhaaltje getikt, maar blijkbaar vergeten op submit te drukken tussen andere dingen door
Dat is zonde :P

[ Voor 3% gewijzigd door DennusB op 20-09-2010 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

* PcDealer aait Kees en moto-moi

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:00:
:D

Maar volgens mij wordt Twitter wel gebruikt om het e.a te posten lees ik dus? *Iets met spambots, downtime, issues met loadbalancers..*

Ben verder totaal geen twitfreak, dus participatie vanaf mijn kant kan je schudden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ik en ACM doen helemaal niets met Twitter, kees heeft volgens mij wel een account, dus als je zeker wilt weten dat je antwoord krijgt, kun je beter op IRC of hier vragen wat er aan de hand is.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1