vanaalten schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 14:53:
1) ik heb nog geen reactie gezien voor wat betreft het toevoegen van VoIP mogelijkheden bij WLAN modem/routers (en uiteraard WLAN routers)... nog steeds, lijkt mij interessant als extra filteroptie.
Voorlopig wilden we ons eerst even tot de 5Ghz-specificatie beperken. VoIP-mogelijkheden komen niet vaak als request voor en ik kan me ook niet goed een alledaagse motivatie hiervoor voor de geest halen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat deze er niet is, dus correct me if I'm wrong!
2) of dat het stiekem nu vergeten wordt...
Helemaal vergeten wordt het niet, maar het liep wel een beetje een risico om op de grote stapel te belanden terwijl het dit topic nu nog even actueel is. Dank voor de kick dus!
Ik zal de specificatie aanmaken en doorvoeren. Dat kan even een dag duren. Zoals aangegeven blijft het voorlopig even bij specificeren en gaan we pas een filter activeren op het moment dat er genoeg beschikbaar is om filteren zinvol te maken.
Ik denk dat dit niet afdoet aan de beslissingen die in dit topic genomen zijn. Met een 5GHz-filter zoek je specifiek naar modellen die dit ook ondersteunen. Het enige wat je met zo'n filter niet kan, is op 5GHz-only modellen filteren, oftewel de 2,4Ghz modellen uitsluiten. Ik zie ook geen noodzaak om dit te doen. Maar wederom; correct me if I'm wrong.
Edit:
De specificatie is aangemaakt en toegevoegd aan:
- Laptops
- Tablets
- Desktopsystemen
- WLAN Access Points
- WLAN Modem Routers
- WLAN Netwerkkaarten
- WLAN Routers
Vooral laten weten als hij ergens mist!
[
Voor 6% gewijzigd door