Ok, aangezien de vorige gesloten is wegens karigheid, en ik hem dus niet meer kan vullen met verdere relevante informatie, dan maar zo.
Op advies van de reageerders ben ik maar afgestapt van de hele embed tag, en overgegaan op de object tag.
Nu heb ik via google meerdere stukjes code gevonden die volgens de betreffende websites ook zouden moeten werken... Echter bij mij werkt er om onduidelijke redenen geen een.
Ook de command controller doet verder niets.
Onderstaand de code die ik gebruik.
Wat er gebeurd is dus helemaal niks.... Ik zie wel de controller, maar hij wilt geen inhoud afspelen.
Zowiezo wou ik die hele controller uberhaupt weghebben, maar via "false" doet ie dat dus niet.
Het grappige is, dat de embed command nu om 1 of andere vage reden ook niet meer werkt. Zelfde probleem.
Ik ben nu al 2 uur hierover aan het zoeken en kutten, maar alles wat ik tegenkom zegt dat het gewoon moet werken.
Op advies van de reageerders ben ik maar afgestapt van de hele embed tag, en overgegaan op de object tag.
Nu heb ik via google meerdere stukjes code gevonden die volgens de betreffende websites ook zouden moeten werken... Echter bij mij werkt er om onduidelijke redenen geen een.
Ook de command controller doet verder niets.
Onderstaand de code die ik gebruik.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <object classid="clsid:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95" codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/ nsmp2inf.cab#Version=6,0,02,902"> <param name="src" value="../film canyoning" /> <param name="controller" value="false" /> <param name="autoplay" value="true" /> <param name="autostart" value="1" /> <!--[if !IE]> <--> <object type="video/mpeg" data="../film canyoning" width="320" height="256"> <param name="controller" value="false" /> <param name="autoplay" value="true" /> <param name="autostart" value="1" /> <embed src="../film canyoning" type="video/mpeg" width="320" height="256" autostart="true" controller="false" ></embed> </object> <!--> <![endif]--> </object> |
Wat er gebeurd is dus helemaal niks.... Ik zie wel de controller, maar hij wilt geen inhoud afspelen.
Zowiezo wou ik die hele controller uberhaupt weghebben, maar via "false" doet ie dat dus niet.
Het grappige is, dat de embed command nu om 1 of andere vage reden ook niet meer werkt. Zelfde probleem.
Ik ben nu al 2 uur hierover aan het zoeken en kutten, maar alles wat ik tegenkom zegt dat het gewoon moet werken.
[ Voor 1% gewijzigd door MueR op 20-09-2010 13:29 ]