Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Video embedden werkt nu helemaal niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, aangezien de vorige gesloten is wegens karigheid, en ik hem dus niet meer kan vullen met verdere relevante informatie, dan maar zo.

Op advies van de reageerders ben ik maar afgestapt van de hele embed tag, en overgegaan op de object tag.

Nu heb ik via google meerdere stukjes code gevonden die volgens de betreffende websites ook zouden moeten werken... Echter bij mij werkt er om onduidelijke redenen geen een.

Ook de command controller doet verder niets.

Onderstaand de code die ik gebruik.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<object classid="clsid:22D6F312-B0F6-11D0-94AB-0080C74C7E95"
codebase="http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/ nsmp2inf.cab#Version=6,0,02,902">
<param name="src" value="../film canyoning" />
<param name="controller" value="false" />
<param name="autoplay" value="true" />
<param name="autostart" value="1" /> 
<!--[if !IE]> <-->
<object type="video/mpeg" data="../film canyoning" width="320" height="256">
<param name="controller" value="false" />
<param name="autoplay" value="true" />
<param name="autostart" value="1" />
<embed src="../film canyoning" type="video/mpeg" width="320" height="256" autostart="true" controller="false" ></embed>
</object>
<!--> <![endif]-->
</object>

Wat er gebeurd is dus helemaal niks.... Ik zie wel de controller, maar hij wilt geen inhoud afspelen.

Zowiezo wou ik die hele controller uberhaupt weghebben, maar via "false" doet ie dat dus niet.

Het grappige is, dat de embed command nu om 1 of andere vage reden ook niet meer werkt. Zelfde probleem.

Ik ben nu al 2 uur hierover aan het zoeken en kutten, maar alles wat ik tegenkom zegt dat het gewoon moet werken.

[ Voor 1% gewijzigd door MueR op 20-09-2010 13:29 ]

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 18:34

Salandur

Software Engineer

ik zie zo snel in codebase en data een spatie in de naam staan. Geen idee of dat correct is of niet.

offtopic:
zou je [code] tags om de code heen kunnen zetten? is het wat leesbaarder

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Salandur schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:17:
ik zie zo snel in codebase en data een spatie in de naam staan. Geen idee of dat correct is of niet.

offtopic:
zou je [code] tags om de code heen kunnen zetten? is het wat leesbaarder
Is niet goed, maar zou wel moeten werken... via embed + space werkte het gisteren ook.

Dat het filmpje niet meer afspeelt is niet eens me grootste zorg... ik heb net meuk van apple gedownload (quicktime) en daarna weer erafgedonderd... het zou best kunnen dat apple de boel heeft opgefokt.

Wat ik niet begrijp is dat die controller zichtbaar blijft, terwijl alles wat ik erover lees zegt dat die controller met "false" helemaal niet zichtbaar mag zijn ! :(

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Hoe zou iemand die codebase moeten downloaden dan? Die URI waar je nu naar verwijst bestaat niet. Niet zomaar foute URIs laten staan, die zouden best eens kunnen bijdragen aan het probleem.

Maar ik snap eigenlijk niet waarom je nog steeds vasthoudt aan dan wanproduct media player? Wat moeten mensen met bijvoorbeeld Linux of Mac doen? Die hebben vast niet standaard media player beschikbaar. Waarom kijk je niet, zoals ik al aangaf, naar flashplayers?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Uit je vorige topic haal ik dat het een mpg bestand is, stap daar eerst vanaf en zorgt dat het een mp4 bestand is (genoeg gratis transcoders hier voor te vinden op internet)

Met een mp4 heb je 3 keuzes
- een flashplayer gebruiken zoals de jwplayer
- html5 gebruiken, alleen dan doet firefox niet mee
- silverlight gebruiken

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
MueR schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:31:
Hoe zou iemand die codebase moeten downloaden dan? Die URI waar je nu naar verwijst bestaat niet. Niet zomaar foute URIs laten staan, die zouden best eens kunnen bijdragen aan het probleem.

Maar ik snap eigenlijk niet waarom je nog steeds vasthoudt aan dan wanproduct media player? Wat moeten mensen met bijvoorbeeld Linux of Mac doen? Die hebben vast niet standaard media player beschikbaar. Waarom kijk je niet, zoals ik al aangaf, naar flashplayers?
Omdat iets niet werkt, wat wel zou moeten werken ! het frustreerd me ! ik wil weten waarom het niet werkt :)

Het is een eeuwigheid (10 jaar geleden !) dat ik voor het laatst met flash hebt gewerkt. Ik heb geen flauw idee hoe een flash video player werkt. Is dat een soort van third party plugin voor flash ofzo ?

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik weet het niet hoor maar is Video4All niet iets voor jou?
Tested and working in:

* Firefox 3.5 (native video support)
* Firefox 3.0 (fallback flash, via XBL binding)
* Firefox 2.0 (fallback flash, via XBL binding)
* Safari 4 (native video support)
* Windows Safari 4 w/QuickTime (native video support)
* iPhone OS 3 (native video support)
* IE6 (fallback flash, via HTC binding)
* IE7 (fallback flash, via HTC binding)
* IE8 (fallback flash, via HTC binding)
* Opera (fallback flash)
* Safari 2 (fallback flash)
* Chrome (fallback flash)

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:34:
[...]
Het is een eeuwigheid (10 jaar geleden !) dat ik voor het laatst met flash hebt gewerkt. Ik heb geen flauw idee hoe een flash video player werkt. Is dat een soort van third party plugin voor flash ofzo ?
Heb je al wat gezocht dan? Het is hier geen vraagbak natuurlijk.

Er zijn heel veel video to flv/m4v converters beschikbaar, google er voor de gein eens op. Daarna kun je ook gratis nog evenveel players downloaden voor op je site.
Pagina: 1