Vodafone rekent verkeerde tarieven voor het bellen met BSW

Pagina: 1
Acties:
  • 1.004 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 14:37
Vorige maand mijn abbo verlengt en, omdat ik al een toestel heb van me werk heb ik gekozen voor SIM only BSW 270. Op de website van VF bij abbo's Sim only BSW 270 staat 7 cent per minuut\SMS
http://www.vodafone.nl/sh...llen/sim-only/sku51600034

Nu zie ik op My Vodafone bij verbruik dat ik meer bel dan ik had verwacht met een tarief van 7 cent. Dus ik kijken bij tarieven in My Vodafone. Zie ik staan dat ze bij een bel minuut 9.2cent rekenen en per SMS 25 cent 8)7 Zijn toch wel andere bedragen vooral de SMS dienst.

Incident bij VF gelogd. Krijg 2 dgn later bericht dat ze niet kunnen antworoden binnen 2 werk dagen. Denk nou dat is prima toch. Krijg ik net een e-mail van VF.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Allereerst mijn excuses voor de vertraagde reactie op uw e-mail. Helaas is het niet gelukt om uw vraag tijdig te behandelen en heeft u hierdoor langer moeten wachten dan u wellicht gewend bent van Vodafone.

Door deze vertraging kan het zijn dat u inmiddels contact heeft gehad met de klantenservice van Vodafone en uw vragen reeds zijn beantwoord.

Is er nog niet gereageerd of heeft u nog geen antwoord ontvangen op uw vragen dan kunt u via My Vodafone en Mijn Klantenservice een nieuw incident aanmaken en uw vraag opnieuw indienen. Wij zullen u dan alsnog van een antwoord voorzien.

Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

PPFFFF |:( er is helemaal geen contact met mij opgenomen door VF en ze sluiten de ticket zonder enige reden. Zeker een medewerker die een zwaar weekend achter de rug heeft gehad.

Misschien als je zelf ook een BSW abbo hebt check even de tarieven wat voor jou berekend worden. Ik ga ze maar even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat wil je met dit topic bereiken? Ik mis namelijk je discussiepunt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 15:36

Salandur

Software Engineer

Die 9,2 cent is waarschijnlijk inclusief btw terwijl ze adverteren met exclusief btw. Dat is inderdaad wel verwarrent. Het SMS tarief klopt gewoon niet.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Een beller is sneller!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 12:25
Salandur schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:56:
Die 9,2 cent is waarschijnlijk inclusief btw terwijl ze adverteren met exclusief btw. Dat is inderdaad wel verwarrent. Het SMS tarief klopt gewoon niet.
Dat is niet verwarrend als dat zo zou zijn, dat is illegaal.

Als je de link van de TS volgt, dan zie je dat je uitkomt op het "Persoonlijk" deel van de site, niet "Zakelijk".
Iedere advertentie-uiting aan particulieren in Nederland moet verplicht prijzen inclusief BTW weergeven.

PS: Als wat jij zei klopte, zou het tarief inclusief BTW overigen 8,3 cent zijn, en niet 9,2. Er is dus naar mijn mening iets compleet anders aan de hand dan een tarief met of zonder BTW.

Ik ben benieuwd wat het resultaat is wanneer de TS contact heeft gehad met Vodafone.

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-10 14:37
pven schreef op maandag 20 september 2010 @ 13:48:
Wat wil je met dit topic bereiken? Ik mis namelijk je discussiepunt.
Ik wil geen discussie beginnen, maar mensen op de hoogte stellen.

Ik heb net gebelt en ze gaan de fout corrigeren. Ze heeft toe gegeven dat op My Vodafone ( Mijn eigen account) verkeerde gegevens staan. Ze zegt wel dat er 7 cent gerekent wordt op mijn factuur, maar dat kan ik zelf nog niet controleren. Ik wacht wel op eind van de maand en dan de calc en factuur bij de hand.

• sasquatch
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb mijn tarieven ook gecontroleerd, heb sinds twee weken Bel+Sms+Web 620 (sim only). Bij mijn sms tarief staat ook 25 cent, lijkt dus geen eenmalige fout te zijn.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
PPFFFF |:( er is helemaal geen contact met mij opgenomen door VF en ze sluiten de ticket zonder enige reden. Zeker een medewerker die een zwaar weekend achter de rug heeft gehad.
Klinkt als een automatische mail die ze sturen na een x-aantal dagen. Veel mensen wachten niet zo lang en nemen contact op waarna ze het telefonisch oplossen. Om die er uit te halen sluiten ze gewoon alles na die x-aantal dagen en de echte klachten melden zich vanzelf wel weer. Bij mij op het werk gebruiken ze hetzelfde systeem (waarbij ik tegenwoordig al automatisch een standaard reply stuur dat ze hem weer mogen openen :P )

[removed]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Unknown Alien schreef op maandag 20 september 2010 @ 15:49:
[...]

Ik wil geen discussie beginnen, maar mensen op de hoogte stellen.

Ik heb net gebelt en ze gaan de fout corrigeren. Ze heeft toe gegeven dat op My Vodafone ( Mijn eigen account) verkeerde gegevens staan. Ze zegt wel dat er 7 cent gerekent wordt op mijn factuur, maar dat kan ik zelf nog niet controleren. Ik wacht wel op eind van de maand en dan de calc en factuur bij de hand.
Oftewel, foutje van hun kant, en geen discussiewaarde. Gewoon iets wat de helpdesk af moet handelen, dus slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.