De uitleg over wat de nieuwe stepping inhoudt, wordt toch gegeven?
"Uiteraard gaat de nieuwe stepping gepaard met verbeteringen in het silicium, nieuwe Sspec- en MM-nummers, een nieuwe cpuid en Host RevID en de toevoeging van ondersteuning voor Processor Context ID. "
Specifieke verbeteringen kan ik niet geven: Intel gebeld, maar die kon ff geen documentatie opdiepen.
"Uiteraard gaat de nieuwe stepping gepaard met verbeteringen in het silicium, nieuwe Sspec- en MM-nummers, een nieuwe cpuid en Host RevID en de toevoeging van ondersteuning voor Processor Context ID. "
Specifieke verbeteringen kan ik niet geven: Intel gebeld, maar die kon ff geen documentatie opdiepen.
Ik denk dat een gemiddelde lezer hier geen chocola van kan maken.willemdemoor schreef op maandag 20 september 2010 @ 16:01:
Het lijkt me nuttiger om iets toe te voegen zoals Remco Kramer in een reactie zegt:
Of freaq:Een nieuwe stepping is niets anders dan een nieuwe versie met marginale updates, tweaks en bugfixes.
In het normaal gebruik heb je weinig aan de verschillende steppings. Een overclocker heeft er juist weer wel heel veel voordeel bij. De ene stepping overclocked veel beter dan de andere.
een nieuwe spetting lost meestal kleine issues op.
verlaagt soms ook het TDP, en vermindert soms het aantal bugs in de processor
[ Voor 12% gewijzigd door Ghost Dog op 20-09-2010 21:12 ]