Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:25
Ik heb vrijdag mijn nieuwe beeldscherm binnengekregen.
het betreft een samsung syncmaster 2443BW. het enige nadeel is dat er geen leven in het ding te krijgen is.
niet alleen geeft hij geen beeld maar ook gaat er geen powerlampje branden. ik heb de aan/uit-switch op de onderkant verschillende malen omgezet om die te controleren. ook heb ik met 2 verschillende powerkabels getest op 3 stopcontacten. van 1 van de kabels weet ik 100% zeker dat die goed is.
volgens mij is het beeldscherm dus gewoon kapot en moet deze via rma retour maar ik wilde even verifieren of ik niet iets over het hoofd zie.
heeft er iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het ding gewoon niet aangaat kun je er inderdaad vanuit gaan dat het ding DOA is. RMAen is het enige dat je nog kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
ok, dat vermoeden had ik al maar aangezien dat het laatste is wat ik wil, hoopte ik tegen beter weten in dat er nog een pinnetje/palletje of iets dergelijks zou zijn wat niet in de gebruiksaanwijzing zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mjah, ik zou er niet verder zelfs aan gaan klooien eerlijk gezegd. Gewoon terugsturen, je kunt er toch niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
ik was ook zeker niet van plan om er schroefjes uit te gaan draaien of iets dergelijks. het is alleen typisch iets voor mij om dingen over het hoofd te zien, computer doet niets dus de stekker zit niet in het stopcontact:p dat soort dingen mis ik gewoon. Ik heb inmiddels een rma aangevraagd, jammer maar helaas. nu hopen dat de afwerking daarvan goed gaat maar daar maak ik me niet zoveel zorgen over.

• renbull
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 18:24
Je scherm is zeker al weer terug?
Ik wou toch even toevoegen dat ik dacht dat mijn net aangeschafte 2443BW dit ook had....
Gelukkig niet, maar je moet de powerkabel er echt heel goed en hard in duwen..... 8)7

Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je weet ook dat dit apparaat aan gaat d.m.v. een niet zichtbare knop in de rechter onderkant van het scherm? Je hoeft er alleen maar met je vinger overheen te gaan en niks fysieks om te switchen.

(even ter controle)
Pagina: 1