Ik kan het helemaal mis hebben maar de laatste tijd zie ik in veel van mijn post opeens één -1 waardering, waar de rest +1 of hoger is.
Heb dat voor heen nooit gezien maar opeens zijn het er toch best wel veel voor mis klikjes, kan natuurlijk ook zijn dat er toevallig een aantal mensen per ongeluk op -1 hebben gedrukt
player-x in 'nieuws: Photofast introduceert rappe pci-express-ssd'
player-x in 'nieuws: Foto's en details van Radeon HD 6000-kaarten duiken op'
player-x in 'nieuws: Nvidia: 'gpu-problemen zijn achter de rug''
player-x in 'nieuws: HD 5770 van Sapphire stuurt drie schermen aan zonder displayport'
player-x in 'nieuws: Microsoft: bijna helft Windows 7-gebruikers draait 64bit-versie'
player-x in 'nieuws: 'Forse prijsverlaging Intels Core i7 950 verwacht''
Niet dat het erg veel uit maakt voor de score van mijn post, denk alleen niet dat als mijn veronderstelling waar is, we zitten te wachten op zulke mods.
En of het zelf wel te zien is wie die -1 geeft.
Al met al hoop ik dat ik het helemaal mis heb.
Heb dat voor heen nooit gezien maar opeens zijn het er toch best wel veel voor mis klikjes, kan natuurlijk ook zijn dat er toevallig een aantal mensen per ongeluk op -1 hebben gedrukt
player-x in 'nieuws: Photofast introduceert rappe pci-express-ssd'
player-x in 'nieuws: Foto's en details van Radeon HD 6000-kaarten duiken op'
player-x in 'nieuws: Nvidia: 'gpu-problemen zijn achter de rug''
player-x in 'nieuws: HD 5770 van Sapphire stuurt drie schermen aan zonder displayport'
player-x in 'nieuws: Microsoft: bijna helft Windows 7-gebruikers draait 64bit-versie'
player-x in 'nieuws: 'Forse prijsverlaging Intels Core i7 950 verwacht''
Niet dat het erg veel uit maakt voor de score van mijn post, denk alleen niet dat als mijn veronderstelling waar is, we zitten te wachten op zulke mods.
En of het zelf wel te zien is wie die -1 geeft.
Al met al hoop ik dat ik het helemaal mis heb.
[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?