Ik heb recentelijk besloten een 120hz monitor te kopen. De keuze is gevallen op de LG W2363D-PF. Ik heb zowel het forum hier als het halve Internet afgestruind om mij in te lezen in de materie. Voor mij is de verminderde inputlag, verminderde ghosting, verminderde screentearing en het algeheel vloeiendere beeld de hoofdoverweging om dit te doen. Ik heb overigens een ATI 5850 in mijn pc.
Nu is het additionele voordeel dat je in theorie op NVIDIA videokaarten gebruik kunt maken met de juiste uitbreiding van 3D weergave. ATI heeft dit nog niet in eigen en dezelfde vorm.
Nu vroeg ik mij het volgende af:
1. Is er iets bijzonders aan de NVIDIA grafische kaarten dat zij de techniek wel kunnen gebruiken?
2. Is de techniek die NVIDIA gebruikt niet gewoon in een driver gebakken ?
3. zo ja: Is er een reden waarom ATI dit dan niet doet/in een driver bakt (als is het maar een tussenoplossing)?
Gaarne jullie gedachten.
Nu is het additionele voordeel dat je in theorie op NVIDIA videokaarten gebruik kunt maken met de juiste uitbreiding van 3D weergave. ATI heeft dit nog niet in eigen en dezelfde vorm.
Nu vroeg ik mij het volgende af:
1. Is er iets bijzonders aan de NVIDIA grafische kaarten dat zij de techniek wel kunnen gebruiken?
2. Is de techniek die NVIDIA gebruikt niet gewoon in een driver gebakken ?
3. zo ja: Is er een reden waarom ATI dit dan niet doet/in een driver bakt (als is het maar een tussenoplossing)?
Gaarne jullie gedachten.
[ Voor 12% gewijzigd door Ofthewell op 20-09-2010 04:24 ]
Xbox Live: Ofthewell NL