Toon posts:

TV OUT op de Asus V7700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus V7700, in combinatie met Detonator drivers 6.47

Nou wil ik graag van de TV out gebruik maken, maar als ik bij display properties naar tabblad settings ga, dan 'advanced' kies en naar tabblad Output Device ga, dan kan ik alleen 'Analog Monitor' kiezen. Digital Flatpanel, en, belangrijker, TV zijn grijs gearceerd.

Enig idee hoe ik dat kan activeren? Ik heb een werkende S-video kabel ingeplugd e.d....

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
hmm vaag

als ik mijn stekkertje in mijn tv out plug kan ik em wel kiezen...

probeer eens eerst de kabel in je pc en tv te doen (pc uit) dan de tv aan....en DAN pas de pc aan...
suc6

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, net ff geprobeerd, maar 't wil nog steeds niet :(

Gek, want ik heb dezelfde kabel altijd prima kunnen gebruiken met m'n voodoo3 TV-out...

• Yepaap
  • Laatst online: 04-09-2025
Had hetzelfde probleem, je hebt namelijk de verkeerde drivers. je moet Nvidia 10.80 drivers hebben (zie driverdownload), daarna werkt ie wel. Moet toegeven is erg verwarrend die GF2 drivers.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Download anders die aparte TV-Out Utility...geen idee hoe dat ding heet zo snel maar iemand hier weet dat vast wel. Aparte util voor de TV-out van de GF2, werkt prima.

Of installeer anders gewoon de ASUS drivers. ASUS heeft EINDELIJK nieuwe drivers op basis van Det 6.31 voor Win9X, 6.49 voor WinNT4/2K en ik moet zeggen.. ik ben niet ontevreden met die 6.31c drivers onder Win98SE.

Ik gebruikte eerst Det 6.47, maar dan kan ik mijn Video Capture dus niet gebruiken .. Codec zit in de ASUS Drivers. Alleen ASUS had heel lang alleen de 5.33a drivers en deze were zo traag als dikke kak door een koffiefilter. Nu met 6.31c gaat het prima, ik heb maar 90 3DMark2K puntjes hoeven in te leveren 7460 -> 7350. Niet onaardig. Kan nu wel lekker spelen met mijn capture. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Goeie TV-out utility is TV TOOL. Is volgens mij met een beetje zoeken in altavista overal te vinden.

Staat volgens mij ook op http://come.to/tvout

• ossy
  • Laatst online: 15-08 06:38

ossy

Festina Lente

Alleen voor de asus moet je niet tvtool, maar tvcc2000 (zelfde site) gebruiken

Specs

Pagina: 1