Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Video embedden zonder user controles

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi gents,

Is het mogelijk om via dreamweaver video te embedden zonder dat je de user controles ziet, waarbij hij in een loop zichzelf afspeelt ?

Zoals ik het nu steeds zie, blijven de user controles steeds zichtbaar.

Regards,

Jan

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke player wil je dan precies embedden? Kijk eens naar de configuratieopties van die player die je gebruikt om het ding te instantiëren. Daar kun je vaak prima aangeven wat de bedoeling is en op die manier geen controls weergeven. Maar daarvooer moet je kijken wat de opties zijn van die player (en dat heeft niet zoveel te maken met dreamweaver eigenlijk).

Verwijderd

Topicstarter
ik sleep gewoon een mpg in me div en vervolgens embedded hij zichzelf automatisch :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan is het raadzaam eens in de codeview te kijken en niet de developerview (dat is sowieso een verschrikkelijk ding op het moment dat je nette code wil maken en dingen zelf wil aanpassen). Ik heb al jaren niet meer met dreamweaver gewerkt, dus ik zou niet weten of hij nu automatisch een flashplayer pakt, of gewoon Windows media player, of dat je het ergens zelf aan moet geven, maar voor nu is het wel handig te weten welke player je gebruikt.

Bij het embedden van de player zul je er een aantal variabelen aan meegeven, hier kun je vaak aangeven of controls wel of niet meegenomen moeten worden, maar dat is per player afhankelijk.

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:21:
Is het mogelijk om via dreamweaver video te embedden zonder dat je de user controles ziet, waarbij hij in een loop zichzelf afspeelt ?
Ja hoor, zet je filmpje om in een animated gif met loop, en tadaa! Maar wat heb je zelf eigenlijk al gevonden?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

Topicstarter
8088 schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:50:
[...]

Ja hoor, zet je filmpje om in een animated gif met loop, en tadaa! Maar wat heb je zelf eigenlijk al gevonden?
HD materiaal omzetten in een animated gif lijkt me geen goed idee ;)

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op maandag 20 september 2010 @ 00:46:
Dan is het raadzaam eens in de codeview te kijken en niet de developerview (dat is sowieso een verschrikkelijk ding op het moment dat je nette code wil maken en dingen zelf wil aanpassen). Ik heb al jaren niet meer met dreamweaver gewerkt, dus ik zou niet weten of hij nu automatisch een flashplayer pakt, of gewoon Windows media player, of dat je het ergens zelf aan moet geven, maar voor nu is het wel handig te weten welke player je gebruikt.

Bij het embedden van de player zul je er een aantal variabelen aan meegeven, hier kun je vaak aangeven of controls wel of niet meegenomen moeten worden, maar dat is per player afhankelijk.
De code verklapt niet veel

<div id="right">
<p>
<embed src="film canyoning.mpg" width="319" height="235"> </embed>
</p>
</div>

maar volgend mij embed hij het gewoon in een wmp

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Jij ook niet eerlijk gezegd. Maar als je even zoekt kom je erachter dat je user controls aan en uit kunt zetten met het attribuut controller, maar vooral ook dat de embed tag deprecated is (tenzij je in HTML5 bezig bent, hoe tegenstrijdig dat ook klinken mag) en je dus beter op zoek kunt gaan naar een alternatief (bijvoorbeeld de object tag).

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:12

crisp

Devver

Pixelated

8088 schreef op maandag 20 september 2010 @ 03:52:
[...]

maar vooral ook dat de embed tag deprecated is (tenzij je in HTML5 bezig bent, hoe tegenstrijdig dat ook klinken mag)
Da's niet tegenstrijdig; embed is nooit deprecated geweest omdat het voor HTML5 nooit is gespecificeerd ;)

Intentionally left blank

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ja, dat is mogelijk. Begin eens met zoeken naar een van de vele flash players die beschikbaar zijn op het web, zoals JW Player, FlowPlayer of een van de vele anderen. Die hebben een breed scala aan configuratiemogelijkheden. Met sleur en pleur HTML editors als DreamWeaver zomaar een video ergens op gooien gaat em niet worden. Dit topic is mij ook veel te karig. Zie ook Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.