Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375882

Topicstarter
Hallo,

Ik heb recent een nieuwe pc gekocht deze: http://tones.be/shop_product.php?idx=109014 Alles loopt zeer vlot.
Nu heb ik Starcraft 2 geinstalleerd, ook cod2 en MW2.

Bij elk van deze spellen kan ik het opstarten maar in game na 5 sec krijg ik een zwart scherm.
Wordt ik terug ingame gezet en daarna constant een zwart scherm. Soms komt er dan op "No Signal"

dus: In-game -> zwart scherm -> in-game -> zwart scherm voor altijd.

Ik heb een ct900pm packard bell monitor ( lcd, redelijk oud :))
Ik heb de nieuwste drivers van ati geinstalleerd.

Ik geen flauw idee wat ik nu nog kan doen om dit te verhelpen.

Dries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:33
je hebt nog garantie, dus wat mij betreft terug gaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ben ik ook van plan, maar als het kan opgelost geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb starcraft 2 eens in windowed mode gespeeld en dit kwam erop:

"beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Anoniem: 375882 schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:38:
Ik heb starcraft 2 eens in windowed mode gespeeld en dit kwam erop:

"beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld"
Even opnieuw de ATI drives installeren. Desnoods eerst met drivercleaner de drivers er helemaal af gooien en de drivers er opnieuw opzetten. Mocht dit niet helpen kun je proberen de kaart te underclocken en krijg je de zwarte schermen vervolgens niet meer, kun je garantie claimen want dan draait de kaart niet stabiel op de afgesproken snelheden.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 23:20
Ik denk niet dat het aan je scherm ligt, maar je moet dit natuurlijk wel eerst even 100% uitsluiten. Dus ik zou eerst even een ander scherm proberen, daarna de temperatuur van je videokaart meten(msi afterburner). Met Afterburner kan je, je videokaart meteen even flink stressen en kijken of de kaart kapot is. Zo niet dan even drivercleaner gebruiken/fresh windows install. En de nieuwste drivers van de Ati site afhalen ntrlijk ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb daarnet via programma's en onderdelen Ati catalyst center gedeinstalleerd -> opnieuw opgestart -> nieuwe drivers geinstalleerd -> opnieuw opgestart -> SC2 opgestart en ik blijf nog steeds het probleem hebben.

Ik heb ook al gelezen voor de videokaart te verlagen of ram te verlagen? maar dan ga ik liefst een andere pc halen...

En ook ik heb het al met een ander scherm geprobeerd (juist gekocht door men broer) werkte ook niet.
Dus 100% scherm uitsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:12

Haan

dotnetter

Het lijkt me in ieder geval duidelijk dat het systeem zelf gewoon niet helemaal lekker is. Dat kan aan van alles liggen (videokaart, voeding, geheugen etc), dus ik zou gewoon de hele pc ter reparatie aanbieden.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Pagina: 1