extra koelers in HQ08 blaze of zuigen?

Pagina: 1
Acties:

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik wil graag 2 ventilatoren boven in mijn hq08 zetten (bij die 2 roosters) maar moeten deze lucht in de kast of lucht uit de kast blazen?

En maakt het veel verschil?

iemand ervaringen?

Verwijderd

bovenin moeten ze de kast uit blazen

je kan beter 1tje onderin zetten, intake
en 1tje bovenin out-take

hete lucht stijgt nl;)

Verwijderd

euh, heb dezelfde kast, en dus bovenaan moeten ze idd naar buiten en onderaan erin :-)
en hou rekening met de verhoudingen 1 8cm inwaarts ook 1 8cmtje naar buiten toe, veel fun :-))))

Verwijderd

owjah,
khep ook zelfde kast, en het rounden van je flat-cables scheelt héél veel!! ze zitten nl erug in de weg voor de air-flow...

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 12:26

t3q

Say yes to teq

Op maandag 12 maart 2001 22:51 schreef Neonlampje het volgende:
owjah,
khep ook zelfde kast, en het rounden van je flat-cables scheelt héél veel!! ze zitten nl erug in de weg voor de air-flow...
Ok ik heb dezelfde kast en er zitten dus twee van die roosters bovenin en 1 voorin.Dus je moet er 1 boven en 1 beneden inzetten.Maar ik heb een probleem ik heb niet meer van die 12v stekkers in me kast die zijn namelijk allemaal in gebruik.En hoe doe je dat rounden van je flat-cables????

Life goes as it goes.

Verwijderd

Op dinsdag 13 maart 2001 09:37 schreef Brilson666 het volgende:
.]

ik heb niet meer van die 12v stekkers in me kast die zijn namelijk allemaal in gebruik.

En hoe doe je dat rounden van je flat-cables????
kkreeg bij me coolers, een soort verloopstekker, die je tussen de kabels kan pluggen, met uitgang voor de fan. Je kan ook gewoon 1 plug open maken, en de +aan de gele draad, en de - aan de zwarte draad solderen, en de plug weer in elkaar zetten.

voor het rounden van je flat-cables moet je [url="'http://www.virtualhideout.net/guides/rc/index.shtml'"]hier[/url] kijken...

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Rounden hoeft niet hoor, ik heb mijn kabels langs de zijpanelen lopen. Dat zit nog veel minder in de weg dan een ronde kabel door dat gat heen. Bovendien ontstaat de meeste warmte onderin en die gaat vnl door de voeding naar buiten. Zeker als je dat rooster onderin er uit knipt. Hij wordt er ook stiller van

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Ik heb het ook gedaan. Die roosters eruit gedecoupeerd en 3 fans voor in de plaats.

Dan is het ook verstandig je HDD(s) bovenin te doen zodat hun warme lucht meteen naar buiten kan.
Pagina: 1