Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Hallo medetweakers.

Ik heb +/- 2 jaar geleden een 22inch Prolite iiyama Beeldscherm gekocht
pricewatch: Iiyama ProLite E2202WSV

Nu starte ik me pc op zoals altijd en tijdens het surfen vloog opeens me beeld uit. Het beeld stopte en hij gaf aan dat hij in stand-by stond. Dus ik heb hem vervolgens weer uit en aan gedaan en ik had weer beeld. Helaas was dit nog geen 2 seconden of hij vloog weer uit. Aangezien ik geen garantie meer had heb ik hem maar uit mekaar gehaald om te kijken of er doorgebrande onderdelen in zaten of gepofde capacitoren maar nee. Na nog een paar keer uit en aan te zetten kwam ik erachter dat zodra hij uit gaat hij een soort kneterend geluid creëerd. Dus nu mijn vraag of jullie mischien enig idee hebben wat het probleem kan zijn.

Mochten jullie eventueel foto's willen van de printplaat of iets dergelijks meld dat dan even.

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossenaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 20:18

Ossenaar

Oss de Gekste !!!

Voordat je begint met openschroeven enzo, zul je zien dat Iiyama gewoon 3 jaar onsite garantie geeft. Bron: http://www.iiyama.com/nl_NL/Warranty Dus als je monitor +/- 2 jaar oud is, kun je het beste even Iiyama bellen => http://www.iiyama.com/nl_NL/GeneralService

[ Voor 15% gewijzigd door Ossenaar op 19-09-2010 22:11 ]

De kick van Electric!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
Volgende keer zou ik het andersom aanpakken.
Eerst hier vragen, daarna openmaken. Volgens mij kun je nu fluiten naar je garantie, het zal je in elk geval veel moeite kosten om het alsnog voor elkaar te krijgen.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Hmm dit heb ik ook gehad met m'n philips scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
Ik weet niet zekker meer hoe oud die is. Heb niks geen bon meer of factuur. Beeldscherm was zo goed als dood verklaard en vandaar heb ik maar geprobeerd om de *doodsoorzaak* te achterhalen achteraf mischien niet het slimst maar het is al gebeurd. Maar iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Andere videobron erachter hangen? Ik zie niet of je dat geprobeerd hebt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Grote kans dat de backlight inverter het begeven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
D4NG3R NL schreef op zondag 19 september 2010 @ 23:17:
Andere videobron erachter hangen? Ik zie niet of je dat geprobeerd hebt.
Kheb het zojuist even geprobeerd met me laptop en 1 andere pc in het huis maar beide zelfde probleem zelfs zonder videobron maakt hij het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44
Ander beeldscherm geprobeerd op je PC? kan natuurlijk ook zo zijn dat je videokaart er de brui aan gegeven heeft...en je nu je beeldscherm ook naar zijn grootje geholpen hebt.

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:40
Lijkt me niet, met laptop hetzelfde probleem ;)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44
Dat zou je zo kunnen stellen als ie hem tussentijds niet even gedemonteerd had ja..

D3 armory: DeGrand-2382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:26
aangezien je hem toch open hebt liggen. Uitlsuiten van een invertor. Als hij open ligt van de achterkant met een zaklamp aanschijnen. Als je dan wel beeld ziet is het je invertor :) (good old overhead projector principe)

Carpe Diem

Pagina: 1