Binnenkort ga ik de vloer leggen in mijn nieuwe appartement. Naast een nieuwe grote lcd-tv zal er binnen afzienbare tijd ook een home-cinema set worden geinstalleerd. Tot nu toe heb ik alle kabels mooi weten weg te werken door het in de muur frezen van pvc-buis, ik heb zoals jullie wellicht begrijpen weinig zin in kabels die straks alsnog door de kamer lopen. Daarom ben ik van plan de kabels die naar de andere kant van de kamer moeten gaan in de ondervloer van mijn laminaat te leggen. Hierdoor zijn deze ook uit het zicht.
Echter... ik heb nog geen set en weet ook nog niet zo goed wat voor set ik ga kopen. Het kan een beginnersset van Onkyo worden, een set losse componenten of een goedkopere kant en klare set van één van de 'grote merken'.
Mijn vraag is daarom, wat voor kabel moet ik hiervoor nemen? Kan ik gewoon een rolletje speakerkabel kopen en dat neerleggen? Of zit er qua aansluitingen en connectors zoveel verschil in de verschillende opties dat dit niet zonder meer kan?
Alvast bedankt!
Echter... ik heb nog geen set en weet ook nog niet zo goed wat voor set ik ga kopen. Het kan een beginnersset van Onkyo worden, een set losse componenten of een goedkopere kant en klare set van één van de 'grote merken'.
Mijn vraag is daarom, wat voor kabel moet ik hiervoor nemen? Kan ik gewoon een rolletje speakerkabel kopen en dat neerleggen? Of zit er qua aansluitingen en connectors zoveel verschil in de verschillende opties dat dit niet zonder meer kan?
Alvast bedankt!