Upgrade van Samsung LE32A330 naar Philips 40PFL5605H?

Pagina: 1
Acties:

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Hallo!

Ik twijfel een beetje of ik hier nou een nieuw topic voor moest maken of niet, maar goed. Momenteel heb ik een Samsung televisie (http://tweakers.net/price...ng-le32a330.html#tab:info) en die doet het ook prima maar op de een of andere manier wil ik toch weer een nieuwe TV. Altijd maar weer meer. De voornaamste rede is dat ik een Full HD tv wil en ik nu vast zit aan een HD Ready televisie.

Ik gebruik de televisie vooral voor gamen op bijvoorbeeld de PS3, en 's avonds gewoon televisie. Nu viel via de pricewatch mijn oog op de Philips 40PFL5605H (http://tweakers.net/price...-40pfl5605h.html#tab:info). Deze verbruikt minder energie, Full LED (wat een goede technologie schijnt te zijn?), heeft dezelfde beugelbevestiging die ik nu ook heb dus dat is wel fijn, Full HD, hogere contrastverhouding, groter en 2 ms reactietijd. Verder 100 hz wat me wel voldoende lijkt, of niet?

Er zijn geen reviews over hier op tweakers, dus vandaar dat ik hier maar kom informeren. Kortom: is deze Philips televisie een goede en waardige upgrade? Of kan ik beter een andere TV nemen (welke)? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten?

Bedankt!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
Deze televisie is niet met de Full-LED schermen van Sharp of de 9705 reeks van Philips te vergelijken.. Wil je een LED vanwege het stroomverbruik? of vind je de beeldkwaliteit mooier? Een Samsung LE40C630/650 is anders namelijk interessanter als je echt een upgrade wilt. Deze TV is vooral voor gaming een goede optie gezien de contrastverhoudingen en instelingsmogelijkheden qua beeldkwaliteit.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-02 13:25

job

Schizo007nl schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:40:
Deze TV is vooral voor gaming een goede optie gezien de contrastverhoudingen en instelingsmogelijkheden qua beeldkwaliteit.
De le40C650 is voor gaming niet geweldig. Je houdt toch enigzins een input lag, ook in game mode.
Althans ik merk de lag toch nog bij zijn kleinere broertje (32c650).

[ Voor 9% gewijzigd door job op 19-09-2010 17:43 ]

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:11
job schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:42:
[...]

De le40C650 is voor gaming niet geweldig. Je houdt toch enigzins een input lag, ook in game mode.
Althans ik merk de lag toch nog bij zijn kleinere broertje (32c650).
Klopt, plasma is op dat gebied stukken beter.. maar topicstarter noemt twee LCD modellen.. waarbij de inputlag van een A330 erger is dan een C650

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Hm, oke. Heb zelf nog wat meer info opgezocht en ik denk dat dit toch niet de beste optie is. Ik ben ook enigszins van gedachte veranderd (een beetje haastig dit topic gemaakt eigenlijk, dom dom dom).

Mijn oog is gevallen op wederom een Samsung. Dit keer een 3D televisie.
pricewatch: Samsung LE40C750 of http://www.samsung.com/nl...x.idx?pagetype=prd_detail.

Onder de duizend euro. Voor 90 euro 2 3D brilletjes erbij, en dan zit het met 3D ook wel goed denk ik zo. Kunnen jullie misschien je mening over die TV geven? En dan mijn laatste vraag over deze 3D TV: ik neem aan dat het mogelijk is om ook in 2D te kijken? Want dat staat er niet duidelijk.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Squatjj,

Het is niet de bedoeling, dat dit topic een zogenaamd 'boodschappenlijstje' wordt.
Je zult wat echte criteria moeten opstellen, zelf proberen te beantwoorden en vervolgens deze bevindingen hier posten..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1