Meuktracker drivers

Pagina: 1
Acties:

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-01 21:37
Waarom worden Driver updates die ingestuurd worden niet meer geplaatst? Het lijkt wel alsof alleen nog nvidia en ati drivers gepost mogen worden. Voor andere drivers is het handiger dat je niet een n aantal sites moet bezoeken om te weten of er een update is. Als je toch alleen nvida of ati drivers in de lijst op neemt kan je net zo goed stoppen met de lijst van driver updates want het is dan net zo makkelijk even op de site van nvidia of amd te kijken.

[ Voor 51% gewijzigd door Cobalt op 19-09-2010 13:49 ]

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:52

Qwerty-273

Meukposter

We filteren de meuksubmits alleen op oudheid/nieuwheid van de update. We sluiten zeker geen drivers uit die niet van nvidia of amd afkomen. We komen alleen wel regelmatig submits tegen (niet alleen drivers, maar in het algemeen) waar de release echt al een tijd geleden is geweest, deze submits verwerken we dan niet. Punt is natuurlijk wel dat zowel nvidia als amd redelijk frequent een update uitbrengen van hun driversets.

Als kleine aanvulling: Ik zie in de huidige submit/meuk queue eigenlijk geen enkele driver staan op dit moment. Ik zie met een snelle blik alleen firmware- en softwareupdates. Als je een driver update te melden hebt die we zeker niet zouden moeten missen, stuur hem in zou ik zeggen. http://tweakers.net/etc.dsp?Action=Newssubmit

Via http://tweakers.net/meuktracker/meukcat/79 ziet het er op het eerste gezicht nvidia/amd achtig uit. Maar er staan ook Matrox, Logitech, Creative, Razer, Intel, Realtek, Jmircon, en andere updates tussen gelukkig.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:20

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik sluit me daar bij aan. Niet alles wat wordt aangedragen komt uiteindelijk ook in de Meuktracker terecht, maar er is ook een hoop wat niet aangedragen wordt, wat uiteindelijk wel in de Meuktracker komt. Voor mij persoonlijk komt dat vaak neer op dingen die ik persoonlijk ken en kan aanbevelen. Daarnaast is het ook belangrijk dat er iets is om over te schrijven. Als een fabrikant geen informatie geeft over wat er is veranderd, is er weinig om over te schrijven.

Was er iets specifieks waar je klacht op gebaseerd is/je belangstelling naar uit gaat?

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).