Ik heb pasgeleden een nieuw systeem gebouwd, maar hij geeft geen beeld.
Ik heb een ander beeldscherm, een andere kabel, een andere videokaart en een andere dvi naar vga adapter geprobeerd, maar nog steeds geen beeld. (beeldscherm geeft de melding: "no signal" en gaat dan in slaapstand.)
Ik had in het begin een probleem met de RAM (het ledje brandde) maar dat is na een aantal keer de RAM verzetten helemaal weggegaan. nu brand het RAM ledje een paar seconden bij het opstarten, om daarna uit te gaan.
Er komen geen piepjes, het ledje op het moederbord brand en de harde schijven beginnen te spinnen. De videokaartfan begint gewoon te draaien en er zijn geen problemen met de cpu.
Er staat nog geen software op de HDD.
systeemspecificaties:
Moederbord: Asus p7p55d-e lx
Ram: OCZ Obsidian DDR3, 1600-4GK
Videokaart: ATI Radeon HD5770 1g Vapor-X
CPU: Intel i5 680, 3,6 Ghz, niet overgeclockd
HDD: Western digital 640GB Caviar Black, 7200 Rpm
Voeding: Cooler Master GX 750W
Behuizing: Thermaltake Armor VA8000BWS
Er zit ook nog een Scythe Kazemaster bij (fan controller)

Ik heb een ander beeldscherm, een andere kabel, een andere videokaart en een andere dvi naar vga adapter geprobeerd, maar nog steeds geen beeld. (beeldscherm geeft de melding: "no signal" en gaat dan in slaapstand.)
Ik had in het begin een probleem met de RAM (het ledje brandde) maar dat is na een aantal keer de RAM verzetten helemaal weggegaan. nu brand het RAM ledje een paar seconden bij het opstarten, om daarna uit te gaan.
Er komen geen piepjes, het ledje op het moederbord brand en de harde schijven beginnen te spinnen. De videokaartfan begint gewoon te draaien en er zijn geen problemen met de cpu.
Er staat nog geen software op de HDD.
systeemspecificaties:
Moederbord: Asus p7p55d-e lx
Ram: OCZ Obsidian DDR3, 1600-4GK
Videokaart: ATI Radeon HD5770 1g Vapor-X
CPU: Intel i5 680, 3,6 Ghz, niet overgeclockd
HDD: Western digital 640GB Caviar Black, 7200 Rpm
Voeding: Cooler Master GX 750W
Behuizing: Thermaltake Armor VA8000BWS
Er zit ook nog een Scythe Kazemaster bij (fan controller)