Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vvermeer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10-2015
Beste Tweakers,

Ik zit in een soort van dilemma en ik geloof dat jullie me wel kunnen helpen. Ik heb een 4870 x2 en een normale 4870 en ik zou ze graag in crossfire willen zetten. Nou beschik ik over een amd phenom 2 x4 940 die alleen ddr2 ondersteund. Dat maakt de zoektocht naar een goed crossfire ddr2 moederboord een stuk moeilijker. Daarnaast zie ik zo af en toe wel eens een crossfire moederboord in de vraag en aanbod lijst voorbij komen maar 99% beschikt niet over de optie pci e x16 2x wat ik wel graag zou willen hebben. Weten jullie een goed moederboord voor me? Laat het dan weten! Alvast bedankt,

Vincent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dooievriend
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Dooievriend

gitlab.com/JoD/exact

Is het zo moeilijk om in de pricewatch wat filters goed te zetten?

De duurste is deze, volgens de specs op de site van asus heeft ie 4 pci-e 16x.

'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar dit is toch echt iets wat je zelf uit dient te zoeken. Het is hier een forum en geen helpdesk.
Aangezien jij degene bent die alle specificaties kent waaraan het mobo dient te voldoen, kan je dat zelf heel goed bepalen. Kwestie van vergelijken, meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het nooit over de pricewatch gehad, dat is Dooievriend geweest. Ook bij diverse webshops heb je de mogelijkheid om te vergelijken en dat bedoelde ik dus. Zou dus netjes zijn als je de juiste persoon aan zou spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is je vergeven.... deze keer dan... >:)
Ik snap wel dat het antwoord niet lullig bedoeld was, maar dit is echt iets wat de TS zelf uit kan zoeken, mits hij / zij er wat tijd instopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 10:19:
[...]

Het is met alle gewenste parameters lekker overzichtelijk met slechts 1 keuze. 8)7
http://tweakers.net/price...2dVqN6mICG3EyiubPZYXs-_4G
Inderdaad. Dus is hier helemaal geen topic voor nodig :o

TS, graag zelf op zoek gaan voordat je een topic opent, en als je er niet uitkomt, duidelijk aangeven wat je gevonden hebt (links!) en waarom dat dan voor jou niet helder is. Aangezien die inzet hier ontbreekt gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.