Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Gelezen post knop

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Je hebt al een bookmark knop bij elke post.
Maar is het niet handiger dat wanneer je op een bookmark knop hebt geklikt, er naast de titel en paginanummers een nieuwe knop komt. En als je die klikt, wordt je direct doorgestuurd naar de desbetreffende post.

Als je in een topic 2x op een bookmark knop hebt geklikt, wordt je bij het klikken van de knop naast de paginanummers, direct doorgestuurd naar de meest nieuwe bookmark.

Ik stuit namelijk vaak op het probleem dat ik terug moet zoeken, tot waar ik een topic heb gelezen.
Zeker als ik een paar dagen weg ben geweest. Of als een topic erg populair is en er om de minuut een nieuwe post wordt gedaan. En het is erg onoverzichtelijk als je veel bookmarks hebt op je bookmark pagina.
Zou handiger zijn als je dit gewoon terug ziet in de index dat de topics.

Is dit een handige feature?

Huub Huub Barbatruc!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt nu iig al in je myreact en de topicoverzichten op het mapje (voor de topictitel en topicafkorting) klikken om naar het laatst gelezen bericht te schieten waar je vorige keer dat je (en het topic) gestopt was verder te lezen als je een paar uur/dagen weg bent geweest.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
maar dat werkt niet echt lekker. Vaak ververst ie het niet en wordt je toch weer naar een post geredirect die je al hebt gelezen. Je hebt dus geen controle over die feature.

Want ik vind sommige topics een soort boek. En ik wil een boekenlegger hebben, om te weten waar ik gestopt ben met lezen. Het is toch handig als je met 1 druk op de knop naar de post kunt gaan, waar je geëindigd bent?

En je wilt ook niet dat het automatisch gaat, want soms scroll je even alles langs zonder het echt te lezen. Een boekenlegger gaat ook niet automatisch tussen een pagina liggen. Een gebruiker moet dat kunnen controleren.

[ Voor 56% gewijzigd door DNA_Saint op 19-09-2010 05:08 ]

Huub Huub Barbatruc!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DNA_Saint schreef op zondag 19 september 2010 @ 05:04:
maar dat werkt niet echt lekker. Vaak ververst ie het niet en wordt je toch weer naar een post geredirect die je al hebt gelezen. Je hebt dus geen controle over die feature.
Je bedoelt dat de eerstvolgende post een ongelezen post is?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Er zijn een paar nadelen aan de functie die nu al bestaat:
- Je kan niet zelf beheren wel posts je hebt gelezen
- Je moet naar myreact gaan om het te klikken
- Vaak werkt het niet goed. Je komt dan bijvoorbeeld op de nieuwste post uit ipv laatst gelezen post. En daarbij scroll je soms gewoon door een topic zonder te lezen, terwijl je dit later wilt doen
- In myreact staan niet alle posts

Huub Huub Barbatruc!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat ons antwoord toch hetzelfde blijft als altijd: dit gaan we niet doen. We hebben op dit moment tegen de 30 miljoen postings, om van elke gebruiker bij te houden welke postings hij wel of niet gezien heeft is compleet niet wenselijk voor onze software, je zult het dus moeten doen met de mogelijkheden zoals we die nu bieden, sorry :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.