Ik heb sinds kort een nieuwe monitor, namelijk de Samsung Syncmaster 2494HM. Ik heb deze origineel gekocht om zijn uiterlijk en beeld prestaties (en daar ben ik geheel niet ontevreden over) maar, vandaag heb ik mijn hele werkplek omgegooid en wil ik graag gebruik maken van de 2 USB ports die geïntegreerd zijn in de houder van het beeldscherm. Probleem: ze doen het niet. Mijn beeldscherm staat gewoon aangesloten via zijn DVI kabel en (volgens het samsung driver programa) staat de driver correct geinstalleerd. Als ik een USB kabel of hardware apparaat aansluit aan de ports gebeurd er niks, hij word niet door mijn PC herkent.
Het gaat om normale zaken zoals: Toetsenbord (Logitech Utra Flat) en muis (Windows Sidewinder x5). Op mijn PC heb ik nooit problemen gehad met de aansluiten van deze hardware.
Mijn computer draait op Windows 7 32 Ultimate.
Ik heb al het een en anders op forums rondgekeken maar kon geen oplossing vinden. Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Het gaat om normale zaken zoals: Toetsenbord (Logitech Utra Flat) en muis (Windows Sidewinder x5). Op mijn PC heb ik nooit problemen gehad met de aansluiten van deze hardware.
Mijn computer draait op Windows 7 32 Ultimate.
Ik heb al het een en anders op forums rondgekeken maar kon geen oplossing vinden. Ik hoop dat jullie me uit de brand kunnen helpen.
Alvast bedankt!