Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Categorieën ophalen in WP

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-11 06:51
Hoi,

ik ben nu al de hele middag bezig met een stukje script van mijn theme in Wordpress. Ik ben zelf niet zo thuis in php maar wil een aanpassing doen aan het volgende stukje script. Ik wil namelijk ipv dat de stickyposts geladen worden in een slider dat het script bepaalde categorie pakt.

dit is het origineel:
PHP:
1
2
3
4
5
6
<?php
$sticky = get_option('sticky_posts');
if ( ! empty($sticky)) {
rsort( $sticky );
$sticky = array_slice( $sticky, 0, 5 );
query_posts( array( 'post__in' => $sticky, 'caller_get_posts' => 1 ) ); ?>

ik zat zelf te denken om het gedeelte get_option('sticky_posts') te veranderen. Maar wat ik ook probeer ik krijg niet een bepaalde selectie.

($sticky = get_option('default_category'); geeft alles weer ook de post die niet in de default_category zitten).

Hopelijk heeft iemand hier meer verstand van php (en kennis van WP) en kan deze me in de goede richting helpen. :)

alvast bedankt

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als je eerst eens begint jezelf te helpen door gewoon de documentatie er bij te nemen. In het wilde weg zaken gaan aanpassen zonder een idee te hebben waar je mee bezig bent is zinloos. Ik mis dan ook een aardige sloot eigen inzet in dit topic; ik zie wel "wat ik ook probeer" maar ik zie niet wat je concreet geprobeerd hebt (als in: concrete code die je hebt aangepast, of je wel/niet hebt gegoogled, of je wel/niet de documentatie er op nageslagen hebt etc). En op die manier is je topic helaas niet veel meer dan een Kan iemand even...? en/of scriptrequest en daar doen we hier dus niet aan ;)

Open gerust een nieuw topic, maar hou dan onze Quickstart aan als leidraad. Lees voordat je dat topic opent echter ook meteen even Waar hoort mijn topic? want ik zie niet wat dit topic in WEB doet.

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 18-09-2010 17:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.