Toon posts:

Xbox 360 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil dus een Xbox 360 kopen en ik heb een beetje rond zitten kijken en heb gezien dat bij de meeste winkels de 360 met 4 GB veel goedkoper is dan die van 250 GB, nu snap ik ook wel dat 250 GB natuurlijk veel meer is dan 4, maar is het wel gewoon mogelijk om alle spelletjes er normaal op te kunnen spelen? Ik ben namelijk wel geïnteresseerd in games zoals Guitar Hero/Rock Band en Fifa en zo, zijn die ook gewoon bespeelbaar op een console van 4 GB? Of is het dan gewoon beter om er eentje van 250 GB te halen?

Hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel en alvast bedankt. ^_^

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 19:36

Tijntje

Hello?!

Als je geen extra content download is die 4 GB voldoende. Zodra je echter extra muziek voor Guitar Hero gaat downloaden dan wordt het snel krap.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

lasharor

7 december 2004

Zijn die ook gewoon bespeelbaar op een console van 4 GB? Ja
Of is het dan gewoon beter om er eentje van 250 GB te halen? Ja

Wat is er trouwens mis met het centrale xbox topic? Daar kan je je vraag ook stellen :)

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 22:50
Niet aan beginnen die 4GB. Veel spellen hebben DLC (downloadable content) en daar ben je met 4GB zo door heen. Daarnaast is het fijn om spellen op de HDD te kunnen installeren en de nieuwere spellen gaan daar ook steeds meer van uit. De 4GB versie heeft overigens alleen een memory card van 4GB er bij waar je sowieso al geen spellen op kunt installeren dus kun je later alsnog een HDD bij kopen en dan natuurlijk voor de jackpot.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is een vraag waar je het antwoord heel gemakkelijk zelf op kunt vinden/bedenken. Ik heb een klein huis, kun je daar gewoon in slapen? Is een groot huis beter? ;)

Ik wil je vragen Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens goed door te lezen.

Dit topic is gesloten.