quake 3 wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 16:56

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

dit probleem is vast vaker voorgekomen, maar de search doet het niet (vanwege server load) dus ik vraag het dan maar..

ik zat me te vervelen en dacht installeer quake 3 nog eens, heb het al eens gedaan, maar weet niet meer wat ik toen heb gedaan dat ie het wel deed,

wat is het probleem, hij start niet op ivm met opengl foutmelding ofzo in dat blauwe opstart schermpje van quake, ik heb een voodoo3 2000 en de laatste drivers (zover dat nog kan dan :( ) weet iemand wat ik moet doen?

groetjes

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
heb ik gedaan, maar krijg nog de melding: could nog load opengl system???

• keesmo
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Had eerst ook problemen met q3 wou niet lopen met mijn voodoo2. Heb er nu een Geforce2 in gepropt en loopt nu echt super.

keesmo.nl 100% snowboarden

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ja maar ik heb het een lange tijd terug wel gespeeld met zelfde systeem, weet alleen niet meer wat ik toen gedaan had, wie oh wie?

Verwijderd

ff clean install... dan werkt ie wel

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook gehad, erg raar, weet nog steeds niet hoe het kwam.

Ik heb gezocht wat ik moets doen, dit heb ik allemaal gedaan:
-Quake 3 her installeren, met alle updates.(oude eerst verwijderen, dan opnieuw)
-Opengl her installeren.(oude eerst verwijderen, dan opnieuw)
-Video kaart drivers, weg doen, nieuwe installeren, (van Diamond, en van Nvidia,)
-Alles nog eens.
-Instellingen veranderen.

Dit alles hielp niks.
Nadat ik windows opnieuw installeerde deed hij het weer.

Als je het probleem kan verhelpen zonder windows te her installeren laat het me dan weten.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ik heb de glsetup gedraaid die bij quake op de cd staat, nu doet ie het, maar dit komt omdat ie een oudere voodoo3 driver eroverheen heeft geflikkerd, maar nu doet ie het door de oudere driver weer onder fifa2001 brak als het regent (bij het spel)
dus dit schiet ook niet op

Verwijderd

Heb je ook al eens geprobeerd te zoeken naar nog mogelijke stukken in je register van Windows? Als daar nog zooi staat dan wil Quake ook niet een goede reinstall uitvoeren.
Pagina: 1