Anoniem: 44364

Topicstarter
Hey, ik probeer sniper ghost warrior te installeren op mijn windows vista maar als ik de set up draai, geeft ie meteen de melding:

"De versie van dit bestand is niet compatible met de windows versie die wordt uitgevoerd. Controleer de systeeminformatie van uw computer of u een x86- of x64 versie van het programma nodig hebt."

Als ik compatibiliteitmodus op windows xp service pack 2 zet, krijg ik nog hetzelfde.
Heb ik dan een x64 exe of hoe zit dat?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 44364 op 18-09-2010 15:08 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit krijgt een tikje naar Spielerij - Problemen & Vragen, omdat het daar hoort ;)

Lees SPV FAQ ook eens goed door, echt veel eigen inzet zie ik nog niet terug in je topic...

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09-2022

BruceWayne

Heeft een alterego

Probeer eens de Desktop Compositing uit te zetten, dat wil nog wel eens problemen geven. Dit kun je doen door CTRL + SHIFT + F9 in te voeren. Als dat niet werkt kun je ook even de 'Desktop Window Manager Session Manager' service stoppen en disablen. Dat zou hetzelfde effect moeten geven.

Maar er vanuitgaande dat je een 32-bits versie van Vista gebruikt moet je eens kijken of die game inderdaad wel ondersteund wordt op 32-bit.

offtopic:
Overigens is het echt een hele slechte game, dus doe niet teveel moeite als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44364

Topicstarter
thanks maar geen succes. Ik krijg dezelfde melding. Ik ga em wel halen voor de xbox360 ;)