Toon posts:

Probleem geluid laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

met mijn laptop (sony vaio vgn-aw21m, windows 7) heb ik problemen met geluid. als ik die aansluit op de boxen of er oordopjes in die dan is het geluid nog goed, maar vallen alle stemmen bijna helemaal weg. ik heb geen idee hoe dit kan. kan iemand helpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:24:
beste mensen,

met mijn laptop (sony vaio vgn-aw21m, windows 7) heb ik problemen met geluid. als ik die aansluit op de boxen of er oordopjes in die dan is het geluid nog goed, maar vallen alle stemmen bijna helemaal weg. ik heb geen idee hoe dit kan. kan iemand helpen
Toevallig geen sound effect toegepast zonder dat je het wist?

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-12 19:43
Klinkt als een issue met surround sound. Stel de boel eens in op stereo (2.0).

I'm a photographer, not a terrorist

Verwijderd

Topicstarter
Het geluid over de boxen van mijn laptop is wel gewoon normaal, dus dat lijkt me niet. Alleen als ik boxen van mijn pc of oordopjes erin dier krijg ik dat probleem

Verwijderd

Topicstarter
Het geluid over de boxen van mijn laptop is wel gewo
on normaal, dus dat lijkt me niet. Alleen als ik boxen van mijn pc of oordopjes erin heb, krijg ik dat probleem

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:57

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mogelijk staat er een 'volume limiter' aangevinkt, bij gebruik van headphones...dit is om je gehoor te beschermen, soms vern**kt dat het geluid wel. Check je soundprogramma ff :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik het instellen dan op 2.0? (sorry, heb dit ding net en ben geen windows 7 gewend...) even voor de duidelijkheid: het geluid over de boxen in mijn laptop is gewoon goed, zoals het hoort. maar als ik dan de boxen van mijn pc erop aansluit vallen de stemmen weg of zijn heel zacht. dat is bij films, muziek etc. de boxen zijn trouwens 2.1

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t na veel prutsen opgelost. het geluid dat werd uitgezonden naar de boxen (of headphone) was maar 33%, na dit op 100% te hebben gezet doet t spul t gewoon wat t moet doen. ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie hulp :)
Pagina: 1