[Mozilla Thunderbird] 2 jaar aan e-mail weg

Pagina: 1
Acties:

• Moonfox
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Beste Tweakers,

In Mozilla Thunderbird ben ik 2 jaar aan e-mails kwijt, de mails zijn oorspronkelijk uit Outlook Express 6 geïmporteerd.

Ik zie in mijn inbox de mails tot 19-10-2008 en dan vanaf 19-06-2010 weer tot aan vandaag. Daartussen is alles weg.

Ik gebruik Norton Internet Security, die ook een mailschild heeft.

Op Google vind ik dit: http://kb.mozillazine.org/Disappearing_mail
Hierin staat ergens dat producten van Symantec soms niet goed samenwerken met Thunderbird.

Heeft iemand een idee hoe ik de e-mails weer terug kan krijgen? Dit zou erg veel voor mij betekenen!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:26

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Terugzetten van de backup lijkt me het beste idee.

Verder, die link die je geeft, geeft ook een aantal opties. Heb je daar al naar gekeken?

Rail Away!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 06:48

Sebazzz

3dp

Als de emails zoveel voor je betekenen, dan heb je inderdaad een backup die je kan terugzetten :)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonfox
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Maakt Thunderbird zelf automatisch backups? Of bedoelen jullie dat ik een backup had moeten maken als de mails zo belangrijk voor me zijn?

Ik heb inderdaad naar alle opties uit de link gekeken, maar daarmee tot nu toe geen reslutaat...

Ik vind het zo vreemd dat alle mails in die 2 jaar weg zijn en de rest niet, ik vraag mij af hoe dat kan, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 06:48

Sebazzz

3dp

YorickS schreef op zondag 19 september 2010 @ 21:09:
Of bedoelen jullie dat ik een backup had moeten maken als de mails zo belangrijk voor me zijn?
Ja. Van belangrijke dingen hoor je backups te maken ;)
Ik vind het zo vreemd dat alle mails in die 2 jaar weg zijn en de rest niet, ik vraag mij af hoe dat kan, iemand een idee?
Een bug? Blijft gissen. Kijk of je met een andere mailclient de mail van Thunderbird kan importeren, misschien zit de mail er wel tussen maar ziet Thunderbird het niet meer.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:12

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Stonden die verdwenen mails misschien bij elkaar in één folder?

Als dat zo is, bestaat de mogelijkheid dat je antivirus software een virus dacht aan te treffen en de complete file, waaruit die Thunderbird folder op OS niveau bestaat, in quarantaine heeft gezet.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1