* heuveltje heeft het niet zo op OCZ geheugen, maar das persoonlijk
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
En wellicht kiezen voor DDR3-1600?
[ Voor 21% gewijzigd door Japperrrr op 18-09-2010 13:44 ]
Verwijderd
http://tweakers.net/price...pKoZAbdOJWLR8TalHXY845_wA
nVidia GeForce 9800GT 1GB, kan crysis op 1400x 900 en enthousiast met 15-25 fpsJapperrrr schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:39:
Wat voor een videokaart heb je?
Verwijderd
Je kan je verder afvragen of het zin heeft om een six-core aan te schaffen op dit punt, de huidige generatie games heeft hier geen baat bij. Beter haal je een snelle quadcore en investeer je in een dikkere videokaart, want dat maakt veel meer verschil bij het gamen dan snel geheugen of een vette processor.
^^Singular1ty schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:26:
Je kan je verder afvragen of het zin heeft om een six-core aan te schaffen op dit punt, de huidige generatie games heeft hier geen baat bij. Beter haal je een snelle quadcore en investeer je in een dikkere videokaart, want dat maakt veel meer verschil bij het gamen dan snel geheugen of een vette processor.
Ik zou een betere videokaart kopen en voor 70 euro er een een athlon II x3 in prikken. Daar heb je meer aan in games dan een six-core,CDA441 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 15:38:
[...]
nVidia GeForce 9800GT 1GB, kan crysis op 1400x 900 en enthousiast met 15-25 fps
Maar!, er was een aanbieding van Alternate, maar die kostte met alleen mobo & processor 249.90, wat €0.10 duurder is dan dat ik ze apart koop, alternate heeft goede upgradekits moet ik zeggen, ik zou dan maar toch voor een 10tje dan maar een ASRock 870 halenSingular1ty schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:26:
Moederbord is te budget voor de rest van de setup. Ik heb zo'n bordje opgeblazen toen ik een T1090 erop een milde overclock meegaf, en nog eentje toen ik met een 555be zat te prutsen. Het vertrouwen was toen een beetje weg. Het bord ondersteund maar beperkt crossfire, heeft geen SATA 600 interface die handig is bij toekomstige SSD upgrades, of USB3.0. Kan zijn dat je dat niet nodig hebt op het moment, maar voor een tientje meer heb je de Asrock 870 die dat allemaal wel heeft, +140W CPU support etc. Veel betere keus met het oog op de toekomst.
dat wordt dan nog 5 maandjes sparen
(ik krijg €25 de maand zakgeld en ik heb nog geen weekendjob
BTW dit topic staat wel in de verkeerde categorie, dit hoort in "Harde Waren" onder "Processors, Moederborden en Geheugen"
Losse upgrade-topics zijn niet meer toegestaan op GoT (en zouden overigens ook niet in dit subforum thuis horen).
In het bovengenoemde topic kun je vele suggesties vinden en kun je je vragen ook kwijt.
Succes.
Dit topic is gesloten.
![]()