Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

sommige websites werken niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-11 17:00
ik heb sinds kort het probleem dat sommige websites het niet doen, ik krijg de melding dat ze niet meer beschikbaar zijn,

ik probeer dit vervolgens bij mijn vrienden en daar werkt het wel gewoon?

ik heb het geprobeerd met: safari, opera, chrome, firefox en internet explorer. en allen geven ze het zeflde aan

het gaat bijvoorbeeld over websites zoals ttabs.com en er7radio.net (die ik voorheen toen ze het nog wel deden best vaak gebruik..)

hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Modem een poosje van het stroom halen wil nog wel eens helpen hier met vergelijkbare problemen.

Smiling as the shit comes down...

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:48

MsG

Forumzwerver

Welke DNS-servers worden gebruikt? Probeer eens op die van bijv. Google in te stellen: 8.8.8.8

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• merijntjuh
oo weet ik niet... waar kan ik die instellingen vinden?

Verwijderd

Heb je ook gechecked of anderen die dezelfde provider hebben als jij hier ook last van hebben?

• merijntjuh
ik heb in iedergeval kpn. en wat die anderen hebben? al sla je me dood..

• TimothyW
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 08:34
Je zou ook even kunnen vragen aan je vrienden welke provider ze hebben inplaats van een "al sla je me dood". Als je het echt een probleem vindt, verwachten de behulpzame medetweakers wat info namelijk...

open cmd (start uitvoeren, cmd intikken)

typ dan in: ping er7radio.net
wat is daarvan het resultaat?

voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://img821.imageshack.us/img821/5743/afbeelding000.png

En hetzelfde met ttabs.com

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Merijn,
Je hoort inmiddels wel te weten welk soort topics waar thuishoren, en waar een béétje topic qua inzet aan hoort te voldoen hier.
Kansloos vragen stellen zonder zelf ook maar enige vorm van inzet te tonen is echt niet de bedoeling hier.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.