Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 21:28
Hallo mensen, sinds vandaag heb ik het probleem dat Chrome to Phone niet meer wil werken. Na het installeren van Chrome to Phone kan ik mij netjes aanmelden met mijn gmail account. Maar als ik vervolgens vanuit Firefox of Chrome met de benodigde extensie een link wil versturen komt hij simpelweg niet aan op de telefoon, terwijl de extensie meldt dat hij verzonden is. Wat ik al geprobeerd heb is om de applicatie opnieuw te installeren, telefoon te herstarten, cache te wissen in de recovery na de applicatie gedeinstalleerd te hebben en vervolgens opnieuw installeren, maar het probleem krijg ik niet opgelost. Is er iemand die een idee heeft wat en waar het fout gaat en hou ik dit op kan lossen. Mijn telefoon is btw een Galaxy S draaiend op 2.2 (JPH, met OCLF 2).

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 21:24
En nu is je vraag? Of wij dat ook hebben?
- Nee hier werkt het gewoon.

Heb je al in de app op je telefoon de verbinding al een keer verbroken en opnieuw gemaakt?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 21:28
Ik stel voor dat je mijn post eerst eens goed leest. Er staat toch duidelijk dat ik vraag of iemand een oplossing weet? Bovendien staat er ook duidelijk dat ik al rigoreuzere dingen heb uitgevoerd, zoals opnieuw opstarten, app opnieuw installeren en verschillende browsers uitproberen.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz