Deinstall adobe cs5

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:48
Ik heb op mijn mac adobe cs5 als trial geïnstalleerd maar ik wil het er eigelijk weer vanaf hebben hoe doe ik dat? Ik had ergens gelezen dat je de bestanden dan gewoon naar de prullenbak moet slepen en weg is het maar het werkt blijkbaar niet zo eenvoudig.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:43

ManiacsHouse

Scheisse!

Als je de install opnieuw draait krijg je opties om bij te werken/repareren/verwijderen/etc. Tenminste in Windows is dit zo. Damn is dat eigenlijk wel zo? Heb het even getest maar vage is dat ik alleen kan gaan installeren en geen optie voor verwijderen krijg.

Misschien werkt dit http://download.macromedi.../MacCS5CleanupUtility.dmg (google is your friend ;) )

[ Voor 55% gewijzigd door ManiacsHouse op 18-09-2010 08:39 ]

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:48
ManiacsHouse schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 08:35:
Als je de install opnieuw draait krijg je opties om bij te werken/repareren/verwijderen/etc. Tenminste in Windows is dit zo. Damn is dat eigenlijk wel zo? Heb het even getest maar vage is dat ik alleen kan gaan installeren en geen optie voor verwijderen krijg.
Nee zo makkelijk is het blijkbaar niet als ik opnieuw het installatie programma open zegt hij nog steeds dat al die onderdelen zijn geïnstalleerd en ik kan met geen mogelijkheid een van die onderdelen verwijderen.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:43

ManiacsHouse

Scheisse!

tweakG5 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 08:38:
[...]

Nee zo makkelijk is het blijkbaar niet als ik opnieuw het installatie programma open zegt hij nog steeds dat al die onderdelen zijn geïnstalleerd en ik kan met geen mogelijkheid een van die onderdelen verwijderen.
Er is een Cleaner Tool zie mijn eerste post. Maar of dat redelijkerwijs de boel ook kan weghalen.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Adobe maakt soms uninstallers aan in map van programa, in map Programmas. Of in map hulpprogrammas geloof ik. Misschien even met spotlight zoeken?

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Er zit gewoon een uninstaller bij. Inderdaad even Adobe Uninstaller intikken in Spotlight.

[ Voor 7% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-09-2010 21:31 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je via Google zoekt naar uninstall adobe cs5 is de eerste hit de je krijgt Resolve installation problems with CS5 Cleaner Tool. Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je Adobe CS5 volledige kunt verwijderen. Dit is iets wat je makkelijk zelf had kunnen vinden en daarom gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.