psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Tijdelijk gratis, dus wees er snel bij.

Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

[Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 06-12-2010 21:28]
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

(Zou 415 x 10 stuks kunnen kopen maar gebruik Tonics zelden, dood ga je meestal toch wel)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Joep in "[PC] Battlefield Heroes - Deel 2"
[Voor 10% gewijzigd door Joep op 25-12-2010 00:55]

Edit: En gelukkig nooit gereskilled en de meest nuttige skills geupgrade(dt?).
Edit 2: Van de frontpage:
2EE5-2GDZ-FKCQ-2E58
3 dagen XP & VP-boost

[Voor 19% gewijzigd door Joep op 25-12-2010 12:30]

Stop de verwelking!

Doet ernorm veel damage en ook een zeer goede groepkiller.
Ik ben erg blij met 5/5 Shield voor mijn Gunner, geeft me net dat beetje extra in snelle gevechten. Het was bij mij in ieder geval het eerste wat volledig geüpgraded was. Frenzy Fire is heerlijk op maps met vliegtuigen.Joosie200 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:31:
Ik ben met mijn gunner nu halverwege lvl 19. En ik heb mijn hero points anders ingedeeld. Gebruik nu.. 5/5 Fire Frenzy, 3/5 Leg it, 1/5 Keg, 1/5 shield.
Gister paar hele irritante games gehad met een commando die geen enkele confrontatie aandurfde, zelfs niet achter mijn rug om. Alleen maar Troop Traps gooien, mark target en snel tonics gebruiken als je hem in met Burning Bullets fik zet. De ronde erna kon die alleen maar van tank naar tank lopen om me te spawnkillen. Sneu als je zo aan je kills moet komen. Als ik hem in 3 games meer dan 10 seconde zichtbaar heb gezien dan is het veel. Een andere commando deed wel hard zijn best mij te killen, wat hem niet altijd lukte. Die heb ik een paar games lang alleen consequent "noob" zien typen bij elke keer dat ik hem neerhaalde. Daar kan ik dan wel weer om lachen

[Voor 3% gewijzigd door Maranello op 03-01-2011 11:59]
@Psycho: klopt, das ook wat veel andere gunners hebben: leg & keg it + bazooka. Maar bazooka heb ik standaard bij me, is maar wat fijn. Anti tank/jeep & anti infanterie. Met name tegen royals on foot gebruik ik het gewoon. Hup de lucht in en afmaken maar. Vervolgens met keg lekker vertragen zodat ze niet weg komen & enjoy.

als ik nu inlog op de site en op de knop "play now" klik krijg ik een melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Wat doe ik fout?
of is de site gewoon half down?
Ik heb al een aantal keren gemerkt dat wanneer er iemand op m'n lvl 3 TT stapt, 'ie zo nu en dan een soort PB krijgt als crit damage. Ik zag dan de groene waas die je bij PB normaal ook ziet, maar dan maar 5 damage voor 3 a 4 keer. Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Ja, heb ik al meerdere keren meegemaakt. En met de site is inderdaad niks mis. Speel het nog bijna elke dagJoep schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:09:
Met de site is niks mis. Zorg ervoor dat de popup z'n werk kan doen en dat je browser de boel niet blokkeert.
Ik heb al een aantal keren gemerkt dat wanneer er iemand op m'n lvl 3 TT stapt, 'ie zo nu en dan een soort PB krijgt als crit damage. Ik zag dan de groene waas die je bij PB normaal ook ziet, maar dan maar 5 damage voor 3 a 4 keer. Iemand dit ook al eens meegemaakt?

Dus ik direct uitproberen met lvl 5 TT en ja hoor. In SS naar de vijand gevlogen en een jeep voor een vliegtuig gezet met een TT ernaast. Wachten tot iemand in het vliegtuig stapt en net voordat het vliegtuig de jeep raakt schieten. Instakill

http://www.battlefieldheroes.com/en/heroes/193702114
Que?

Stop de verwelking!
Sitebug; was eergisteren ook al bij iedereen die ik bekeek.Xaverius schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:03:wat ik apart vind is dat hij geen abilities (ten tijde dat ik het profiel bekeek) heeft ingesteld...
Ook leuk, mensen die over commando's lopen te klagen nog eens extra in de rug steken.

Stop de verwelking!
Nu is hij lvl 11 dus dat gaat wel lekker worden denk ik.

Stop de verwelking!

Eigenlijk is het enige irritante aan deze game dat je skills kunt kopen, koop een svd of M95 en je hebt als sniper een huge voordeel. Ook zijn de gunner nog steeds OP vergeleken met closed beta, maar dat is mijn mening.
Als ze nou eens fatsoenlijke clan support hadden ingebakken, zich aan de belofte : no paid advantages hadden gehouden en de pakjes en wapens niet opeens superduur met VP hadden gemaakt, was het echt bijna perfect geweest.
De closed beta was dan ook met technishe issues de beste versie van het spel IMO, iedereen kon leuke pakjes kopen, je had niet iedere dat je met een uber super weet ik veel wat gekilled werd dat je gewoon door het feit dat die wapens sterker zijn dood ging, en iedereen had leuke outfits aan.
Het spel was veel diverser.
Staat tegenover dat de nieuwe maps wel prima zijn, en de pakjes blijven leuk (als mensen ervoor betalen)
Zag zojuist nog een Santa ingame, vergat te schieten

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
pomp pomp pomp pomp pomp pomp
wel een droog geluid, maar op een gegeven ogenblik irritant

tl;dr GL is shit and needs to be removed.
http://twitter.com/#!/BFHeroesHere's your chance to trial the latest weapons to hit #BFHeroes, first codes will be posted at 13:00 CET (30 minutes)!
Edit: Alleen voor lvl 1 heroes blijkbaar en ze zijn 24 uur geldig.
[Voor 23% gewijzigd door peto84 op 25-03-2011 13:04]

Overigens, wat een ramp die GL. Het haalt het hele gameplay een niveau of tig omlaag. Ik hoop dat ze die snel in kracht wijzigen of het hele wapen verwijderen want dit is waardeloos spelen zo.

Stop de verwelking!
Dat ze later bijv, met de health tonics en nu GL op de proppen kwamen zetten vind ik daarentegen wel jammer.
Zonder ubers/supers heb ik het ook altijd zeer vermakelijk gevonden al kan ik het me enigszins voorstellen dat je uit principe kwestie bent gestopt (of dat al dan niet terecht was laat ik even in het midden).

Stop de verwelking!
Verder valt het nu wel mee, de GL wordt niet meer zoveel gebruikt als toen hij net nieuw was. Je ziet hem wel nog vaak voorbij komen op Midnight Mayhem. Maar op die map is het dan ook wel te makkelijk.
Verder is het nog steeds een goed spel. Die Supers/Ubers kan je ook gewoon kopen met Valor Points. Ze zijn dan alleen 1 dag geldig.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Maarja nog steeds level 25 met mijn commando, pfffffff

De sniper rifles zijn duidelijk unbalanced. Ik moet met mijn rifle bijv iemand meerdere keren raken met PS level 5, terwijl hij mij 1 of 2 keer raakt en ik ben dood.... vaak gewoon 1 keer. Idem dito met de messen en pistols.psychoclown schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:49:
Het was mij wel duidelijk dat micro-transacties ook echt micro-transacties zijn, outfits ed. zijn daar een voorbeeld van. De wapens ook en nou heb ik daar niet heel erg moeite mee, dingen als een GL en dat soort ongein vind ik dan weer jammer. Ik heb BFH eveneens al een lange tijd niet gespeeld maar volgens mij is het toch langzaamaan meer 'unbalanced' aan het worden. Een marginaal voordeel a la ubers/supers vind ik prima maar dure wapens met een duidelijk voordeel vind ik ook tegen de eerdere beweringen van Dice in gaan.
Maarja, sneaky doen helpt heel goed hehe

[Voor 8% gewijzigd door MrFax op 24-05-2011 13:54]
That's it, I'm done.
Mocht je het spel niet meer spelen en/of toe zijn aan iets nieuws: Je Battlefunds kan je ook gebruiken in Battlefield Play4Free. Meestal geven ze met die acties zo weinig BF's dat je er niets fatsoenlijks voor kunt kopen.MrFax schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:53:
Ik heb 1 keer gratis BF gekregen tijdens een of andere twitter actie. Nog nooit gebruikt mja
Service on the Battlefield Heroes free-to-play site has been temporarily halted while we investigate a security breach. Our investigation is ongoing however it appears that screen names and encrypted passwords associated with an early beta version of Heroes has been compromised. To the best of our knowledge, it appears that no personal data was compromised . no emails, account history, credit card numbers or payment methods. Any further updates will be posted on this page. We apologize for any inconvenience and hope to have the game back online shortly.
Battlefield Heroes ist offline
Service auf der Play-for-Free Battlefield Heroes webseite ist kurzzeitig nicht verf.gbar wäend wir einem Sicherheitsbruch auf den Grund gehen. Unsere Untersuchungen sind noch am Laufenden , allerdings sieht es bisher so aus, als ob Screen Namen und verschl.sselte Passw.rter in Verbindung mit einer alten Betaversion von Heroes gehackt wurden. Nach unserem besten Wissen wurde keinen pers.hnlichen Daten gefädet - keine Emailadressen, Kontendaten, Kreditkartennummern oder Zahlungsarten. Sobald wir neue Information haben, werden wir sie auf dieser Seite bekannt geben. Wir bitten um Ihr Verstänis und hoffen das Spiel in K.rze wieder Online zu haben.
Bron
en hier kan je kijken of jouw gebruikersnaam ook in de lijst voorkomt:
http://dazzlepod.com/lulzsec/final/
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Niet alle Beta accounts, ik zelf heb met de closed beta meegespeeld maar mijn account staat er niet tussen.spekkie1994 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:55:
Jep, Lulzsec heeft als laatste actie Battlefield Heroes gehacked en alle Beta accounts vrijgegeven, wel zijn de passwords die zijn gepublished encrypted. Toch doe je er slim aan om je wachtwoord van je EA account te wijzigen lijkt mij.
Bron
hmm toch wel... zocht op emailadres maar je moet op gebruikersnaam zoeken.
[Voor 6% gewijzigd door M0nkeymen op 27-06-2011 15:41. Reden: sta er wel tussen :s]
Ik sta er ook inderdaad tussen met mijn username. Maarja, weet zelf het wachtwoord niet eens meer. Dus had mooi geweest als hun ze er wel hadden bij gezet, haha.M0nkeymen schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:32:
[...]
Niet alle Beta accounts, ik zelf heb met de closed beta meegespeeld maar mijn account staat er niet tussen.
hmm toch wel... zocht op emailadres maar je moet op gebruikersnaam zoeken.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Dan is dit je kans om je pass terug te halen, de kans is aanwezig dat je die hash kan decryptenDakreal schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:32:
[...]
Ik sta er ook inderdaad tussen met mijn username. Maarja, weet zelf het wachtwoord niet eens meer. Dus had mooi geweest als hun ze er wel hadden bij gezet, haha.

Stop de verwelking!
- Commando's kunnen tegenwoordig ook 'volwaardige' wapens hebben behalve sniperrifles en knives ook shotguns, tec-9 semi-automatisch wapen en die achtelijke grenadelauncher.
- Het lijkt alsof er iets met de puntentelling van de vlaggen is gedaan. Voorheen viel er met 3 van de 4 vlaggen vrij eenvoudig te winnen. Ik heb nu al meerdere games gehad waarbij er in dat geval nog verloren werd terwijl ons team helemaal niet slecht speelde.
Het was destijds echt heel erg leuk om, zeker met tweakers zoals jij, te spelen maar de content (en dan bedoel ik niet, dikkere wapens voor meer geld of kledij) ging mijn inziens niet snel genoeg.
Jammer want het spel had, mijn inziens, wel een heel goede, leuke en verslavende basis

Ah dat was ik vergeten: De map Wicked Wake is erbij gekomen die gebaseerd is op Wake Island oorspronkelijk uit BF1942. Grote map waarbij het puntenaantal op 75 ligt i.p.v. 50. Verder ben ik de V2 Vengeance-mode (met de raket) ook al tegengekomen op Riverside Rush en Coastal Clash. Dus er is nu wel eindelijk eens iets gebeurd qua maps.psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:54:
Het was destijds echt heel erg leuk om, zeker met tweakers zoals jij, te spelen maar de content (en dan bedoel ik niet, dikkere wapens voor meer geld of kledij) ging mijn inziens niet snel genoeg.
[Voor 4% gewijzigd door Maranello op 18-08-2011 15:58]

Er komt binnenkort nog een nieuwe map.
Al even gespeeld op een unranked server. Map was nog niet helemaal af, diverse grijze objecten hier en daar.
Soort Victory Village, klein, veel huisjes met 3 vlaggen. 1 in het midden van de kaart op een cargo-schip. Elk huis heeft een trap, je kan overal op en over. Gaat zeker leuke potjes opleveren.
Stukje gameplay op die map met de werknaam "Royal Rumble"peto84 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:39:
Er komt binnenkort nog een nieuwe map.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QXUSXuRP5SI]
RAM en CPU-verbruik, zitten elk onder de 50%, dus geen probleem.
Heel erg jammer, maar ik vind er niets van terug. Klinkt dit voor iemand enigzins bekend???
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Wat is het langst dat je na zo'n "freeze" hebt gewacht? Wacht eens een paar minuten... Ik ken alleen een freeze, dan, na een minuut of 5 een 1001 of 1002 error.Mizitras schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:33:
In WIndows 7 64bit, ook met de laatste updates (AMD Catalyst), hangt mijn spel na een tijd altijd. Freeze, geluid blijft hangen, beeld... CTRL-ALT-DEL werkt niet meer. Enkel manuele reset kan nog.
RAM en CPU-verbruik, zitten elk onder de 50%, dus geen probleem.
Heel erg jammer, maar ik vind er niets van terug. Klinkt dit voor iemand enigzins bekend???
Oplossing daarvoor is om jezelf in DMZ te zetten.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Sinds 11.9 is het me nog niet opgevallen. Mijn CPU zit standaard op 100% en mijn GPU vaak ook (ook tijdens het spelen) maar dit komt meer door mijn hobby van /5
Stop de verwelking!

Er waren toch ook al rocket varianten op Riverside Rush en Buccaneer Bay? Beide maps heb ik enige tijd niet meer gezien.
Als het meezit, morgenavond mijn commando op lvl 30. Dan is de trilogie compleet, alle national classes op lvl 30.

Het spel is een beetje een zooitje geworden... Ben er al vanaf "BETA" bij.
Ach ja, het spel heeft zijn beste tijd gehad in 2009 t/m begin 2011.
Anoniem: 62011
EA is gewoon een stelletje graaiers. Alles wat ze aanraken gaat naar de klote.Kindafunny schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:54:
Niemand die dit nog ziet zitten denk ik?
Het spel is een beetje een zooitje geworden... Ben er al vanaf "BETA" bij.
Ach ja, het spel heeft zijn beste tijd gehad in 2009 t/m begin 2011.
YouTube: Battlefield Heroes - War Room Trailer
[Voor 5% gewijzigd door Kindafunny op 04-04-2013 19:44]

Sinds een paar maanden zijn een aantal teams bezig om BFH weer terug te krijgen. Na het gesloten Heroes Awaken is er nu Revive Heroes (van het Revive Network, bekend van BF2). De game is werkend op versie 1.48 (2011) en er zijn zo'n 2720 server slots beschikbaar.
Ik heb er al heel wat uurtjes ingestoken en wat een lol beleef ik er aan. Fantastisch om te zien dat de game 2 jaar na sluit weer terug is.

https://reviveheroes.com/
Informaticus of vakkundig Googler?
Helaas krijg ik daar een errormelding.
[Voor 5% gewijzigd door wouterg00 op 11-04-2018 20:13]
https://phoenixnetwork.net/