Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• M0nkeymen
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-05 13:05

M0nkeymen

Monkeystyle!

Wel grappige de wintermaps, was gister gelijk in de kerst sfeer. :D

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Tripp
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2018

Tripp

Wreah

Site ligt eruit, er kwamen al geen nieuwe op de server mee binnen. Die was ook snel leeg. Leuk hoor, schaf ik ook eens een keertje een superweapon aan voor valorpoints }:|

specs

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Hmm hier doet hij het (misschien weer).

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Leuk spel dit, lekker makkelijk voor even tussendoor. Ik ben na een avondje spelen op level 6 en ik speel iets van medic. Leuk geluid, die kookwekker, als je in een tank zit en je bent beplakt met tnt :P

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Xaverius
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-05 20:48

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Gisteravond waren er inderdaad siteproblemen. Later op de avond heb ik nog even kunnen spelen, eerst om mijn lage gunner wat hoger te krijgen (bijna lvl23) en daarna als sniper omdat ik me irriteerde aan die vijandelijke snipers ver weg. >:)

Volgende trails: Grand trail des Ecrins, Viking Steam Trail 42 km, Airborn Freedomtrail 44 km
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite & https://connect.garmin.com/modern/profile/hvdmeer_nl

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Okay, ik kick maar ik wil wel graag dat men de volgende code kunnen redeemen voor 10 health tonics: AQNA-LLEY-V3UE-377F

Tijdelijk gratis, dus wees er snel bij. :)

Volgende trails: Grand trail des Ecrins, Viking Steam Trail 42 km, Airborn Freedomtrail 44 km
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite & https://connect.garmin.com/modern/profile/hvdmeer_nl

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Merci :)

CodeCaster wijzigde deze reactie 06-12-2010 21:28 (12%)

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Maranello
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08-04 21:41
Waarom zou ik die 10 tonics gaan redeemen terwijl ik nog massa's Valorpoints heb }) Ik weet echt niks leuk meer te kopen voor VP.
(Zou 415 x 10 stuks kunnen kopen maar gebruik Tonics zelden, dood ga je meestal toch wel)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Heb eventjes BFA geprobeerd, maar nee geef mij dan maar mooi BFH :) AA is trouwens een leuke map. Is grappig hoe het in feite draait om de checkpoint in 't midden met het waterrad. Samen met beide SS's en CC zijn dat mijn favoriete maps. Vond in het begin MM wel wat, maar vind ik nu toch minder worden. Met name ook omdat het gewoon een sterk teamplay karakter in zich heeft. Wie een beetje samenwerkt wint gewoon, kun je nog zo vaak als je eigen team waardeloos is zelf de missile toe-eigenen maar dat werkt niet. RR vond ik vanaf het begin al niet leuk op moment van introduceren. De grap is dat ik met Sunset dat meteen wel had, is gewoon leuk opgezet.

• psychoclown
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-05 11:55
MM is wel leuk maar inderdaad niet te doen zodra een van de twee teamwork heeft en de ander niet.. sowieso vind ik het ook erg jammer dat ze verder niks met de gamemode hebben gedaan. Een map van dergelijke opzet is te weinig om het echt leuk te vinden want ligt de map je niet dat speel je het waarschijnlijk niet (vaak) :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Joep
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 21:33
Lvl 32! *O* (eigenlijk 26, maar qua skills 32)

Joep in "[PC] Battlefield Heroes - Deel 2"

Joep wijzigde deze reactie 25-12-2010 00:55 (10%)

• psychoclown
Die bug heb je dan echt wel vaak gehad zeg! Had ik op mijn soldier ook tot 2x toe maar jij daarna zelfs vaker!

• Joep
3 keer in totaal een extra skillpoint gekregen toen m'n soldier nog low-lvl was. Ben vooral blij met het skillpoint dat ik nu heb gekregen. Was bang dat de developers een fix hadden gemaakt, maar nee hoor. Wat dat betreft hoef ik niet aan EA te twijfelen :P Volgende twee skillpoints heb ik minder aan. 6S een beetje upgraden.

Edit: En gelukkig nooit gereskilled en de meest nuttige skills geupgrade(dt?).

Edit 2: Van de frontpage:

2EE5-2GDZ-FKCQ-2E58
3 dagen XP & VP-boost :)

Joep wijzigde deze reactie 25-12-2010 12:30 (19%)

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Hmm wist niet dat die bug erin zat, wel mazzel ik heb het nog geen een keer gehad :( en ben toch al >100 geleveld met verschillend characters. Vanmiddag ook wel ff lekkergespeeld met peterovic en stoofpeer :) Ging weer aardig goed.

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Nog bedankt voor die tip van de XP/VP-boost. Daardoor heb ik mijn laagste gunner even een level hoger gezet. Wel leuk om te zien dat ik tegen lvl29 jongens aan het spelen ben met mijn lvl24 gunner. :9

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben met mijn gunner nu halverwege lvl 19. En ik heb mijn hero points anders ingedeeld. Gebruik nu.. 5/5 Fire Frenzy, 3/5 Leg it, 1/5 Keg, 1/5 shield. In combinatie met: PKM, long range MG + Uber Friedrich Swatfly ofzo, iig short range SG. Een short range MG er aan toevoegen i.p.v. short range shotgun is natuurlijk wel gemakkelijker. Toch bevalt het me wel deze setting, je merkt alleen wel bij met name VV dat deze build niet echt fijn werkt. Te veel andere gunners maaien je zo neer met hun short range MG x 2.

• psychoclown
Zelf ben ik heel erg van de combi Kegzooka waardoor ik op mijn gunner altijd een bazooka meesleepte :)
Doet ernorm veel damage en ook een zeer goede groepkiller.

• Maranello
quote:
Joosie200 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:31:
Ik ben met mijn gunner nu halverwege lvl 19. En ik heb mijn hero points anders ingedeeld. Gebruik nu.. 5/5 Fire Frenzy, 3/5 Leg it, 1/5 Keg, 1/5 shield.
Ik ben erg blij met 5/5 Shield voor mijn Gunner, geeft me net dat beetje extra in snelle gevechten. Het was bij mij in ieder geval het eerste wat volledig geüpgraded was. Frenzy Fire is heerlijk op maps met vliegtuigen.

Gister paar hele irritante games gehad met een commando die geen enkele confrontatie aandurfde, zelfs niet achter mijn rug om. Alleen maar Troop Traps gooien, mark target en snel tonics gebruiken als je hem in met Burning Bullets fik zet. De ronde erna kon die alleen maar van tank naar tank lopen om me te spawnkillen. Sneu als je zo aan je kills moet komen. Als ik hem in 3 games meer dan 10 seconde zichtbaar heb gezien dan is het veel. Een andere commando deed wel hard zijn best mij te killen, wat hem niet altijd lukte. Die heb ik een paar games lang alleen consequent "noob" zien typen bij elke keer dat ik hem neerhaalde. Daar kan ik dan wel weer om lachen :+

Maranello wijzigde deze reactie 03-01-2011 11:59 (3%)

• Joosie200
  • Niet online
@Maranello: akkoord, 5/5 shield is erg fijn, maar zolang je daar nog niet de punten voor hebt acht ik een betere nauwkeurigheid van mijn MG van groter belang. Want het zijn de MG's die als enige slecht zijn daarin. En met FF wordt dat opgeheven. Ik ga dus ook naar 5/5 shield toe, met de resterende hero points. Vind het voor mezelf sowieso al een verbetering door de bazooka onder mijn rechtermuisknop te hebben nu. Kan je tenminste alles onder 1 t/m 6 scharen (1: long range MG, 2: short range MG, 3: leg it, 4: FF, 5: shield, 6: keg) En ik heb met VP toch maar even de standaard backscratcher gehaald, werkt zoveel sneller dan een shotgun in de situaties wanneer je het nodig hebt.

@Psycho: klopt, das ook wat veel andere gunners hebben: leg & keg it + bazooka. Maar bazooka heb ik standaard bij me, is maar wat fijn. Anti tank/jeep & anti infanterie. Met name tegen royals on foot gebruik ik het gewoon. Hup de lucht in en afmaken maar. Vervolgens met keg lekker vertragen zodat ze niet weg komen & enjoy. :) Ben bijna lvl 20 nu, kan ik 2/5 shield krijgen.

• Nordcore
  • Laatst online: 10-05 21:28
ik heb heel lang geleden eens een account aangemaakt voor deze game en heb hem toen ook 1 keer gespeeld maar was nog een beta volgens mij.
als ik nu inlog op de site en op de knop "play now" klik krijg ik een melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.
Wat doe ik fout?

of is de site gewoon half down?

• Joep
Met de site is niks mis. Zorg ervoor dat de popup z'n werk kan doen en dat je browser de boel niet blokkeert.

Ik heb al een aantal keren gemerkt dat wanneer er iemand op m'n lvl 3 TT stapt, 'ie zo nu en dan een soort PB krijgt als crit damage. Ik zag dan de groene waas die je bij PB normaal ook ziet, maar dan maar 5 damage voor 3 a 4 keer. Iemand dit ook al eens meegemaakt?

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

quote:
Joep schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:09:
Met de site is niks mis. Zorg ervoor dat de popup z'n werk kan doen en dat je browser de boel niet blokkeert.

Ik heb al een aantal keren gemerkt dat wanneer er iemand op m'n lvl 3 TT stapt, 'ie zo nu en dan een soort PB krijgt als crit damage. Ik zag dan de groene waas die je bij PB normaal ook ziet, maar dan maar 5 damage voor 3 a 4 keer. Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Ja, heb ik al meerdere keren meegemaakt. En met de site is inderdaad niks mis. Speel het nog bijna elke dag :) en het verveelt nog niet, ben bezig met me derde karakter op level 30 te brengen.

• Joep
Net een vet filmpje gezien! :D

Dus ik direct uitproberen met lvl 5 TT en ja hoor. In SS naar de vijand gevlogen en een jeep voor een vliegtuig gezet met een TT ernaast. Wachten tot iemand in het vliegtuig stapt en net voordat het vliegtuig de jeep raakt schieten. Instakill >:) Net als met gewoon een TT naast een jeep en iemand wil instappen vanaf de kant zonder TT. Instakill, zelfs gunners :D

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Net een potje gespeeld met wat "Friends" (yeah, you) en de volgende speler speelde best goed en soms voor mij iets te goed. Ik heb heb even opgezocht en qua level klopt het wel dat hij goed moet kunnen spelen maar wat ik apart vind is dat hij geen abilities (ten tijde dat ik het profiel bekeek) heeft ingesteld...

http://www.battlefieldheroes.com/en/heroes/193702114

Que? 8)7

• Maranello
quote:
Xaverius schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:03:wat ik apart vind is dat hij geen abilities (ten tijde dat ik het profiel bekeek) heeft ingesteld...
Sitebug; was eergisteren ook al bij iedereen die ik bekeek.

• peto84
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 20:33
Ik had bij hem ook mijn twijfels, hij pakte me vaak zomaar midden in het veld met een spray. Ook terwijl ik niet bij hem in de buurt geweest was en hij niet kon weten dat ik daar rondliep.

Ook leuk, mensen die over commando's lopen te klagen nog eens extra in de rug steken. :)

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Hehehe, ik zoek nog wel eens iemand op als hij spontaan foute bewegingen doet als ik op de grond lig maar dat is ook wel een goede. :)

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Een collega is ook gaan knallen op BFH en gezien het feit dat hij lvl 6 ben en ik ergens tussen 23 en 30 heb ik even een nieuw account gemaakt. Man, wat een humor. Ik heb me maar een beetje ingehouden maar potjes rond de 3000 punten waren in het begin niet zo moeilijk. 16-1 ratio ofzo en dat met lvl 2 tot 6 al wordt het nu vaak wat pittiger.

Nu is hij lvl 11 dus dat gaat wel lekker worden denk ik. :)

• Tripp

Tripp

Wreah

Ook maar weer eens aan het spelen. Gunner level 16.

specs

• pixeleater
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 18-05-2013

pixeleater

eatz da pixels

Inderdaad! laat ik het ook maar weer eens gaan doen, ik heb het lang niet meer gespeeld :)

• Joep
Van de frontpage: FVMU-W8JM-PG6Z-PFHY, 77 wrenches, 77 bandages en 77 battlefunds.

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:16

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Ik wou dat ze er gewoon een paid game van maakten. De art style is geweldig, en zelfs op superlow vind ik het er allemaal geweldig uitzien.

Eigenlijk is het enige irritante aan deze game dat je skills kunt kopen, koop een svd of M95 en je hebt als sniper een huge voordeel. Ook zijn de gunner nog steeds OP vergeleken met closed beta, maar dat is mijn mening.

Als ze nou eens fatsoenlijke clan support hadden ingebakken, zich aan de belofte : no paid advantages hadden gehouden en de pakjes en wapens niet opeens superduur met VP hadden gemaakt, was het echt bijna perfect geweest.

De closed beta was dan ook met technishe issues de beste versie van het spel IMO, iedereen kon leuke pakjes kopen, je had niet iedere dat je met een uber super weet ik veel wat gekilled werd dat je gewoon door het feit dat die wapens sterker zijn dood ging, en iedereen had leuke outfits aan.
Het spel was veel diverser.

Staat tegenover dat de nieuwe maps wel prima zijn, en de pakjes blijven leuk (als mensen ervoor betalen)
Zag zojuist nog een Santa ingame, vergat te schieten :P

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

lol nieuwe wapens...
pomp pomp pomp pomp pomp pomp
wel een droog geluid, maar op een gegeven ogenblik irritant

• Joep
Het spel is nu echt verneukt door die grenadelauncher. Wat een onding. Elke map die ik speel word verpest door een barrage van granaten. Laatste keer dat ik het nog speel. EA kiest duidelijk weer eens voor het geld en het spel is alle balans kwijt :F

• Tripp

Tripp

Wreah

Die GL is niet OP, maar iedere naab staat er mee te knallen. Dat haalt het hele teamspel eruit en dus ook de snelheid en leukigheid van het spel.

specs

• Joep
De GL is inderdaad niet OP, maar als er elke seconde wel één om je oren vliegt, ben je het snel zat. Met dit wapen hebben soldiers (commando's ook? niet getest) een soort van bazooka die tot voor kort alleen de gunner had. Dat veranderd het spel nogal. Ik kan i.i.g. niet relaxed schieten als commando.

• Tripp

Tripp

Wreah

commando's hebben er idd het meeste last van. mando's kunnen ze zelf ook gebruiken btw :').

tl;dr GL is shit and needs to be removed.

specs

• peto84
Voor geïnteresseerden:
quote:
Here's your chance to trial the latest weapons to hit #BFHeroes, first codes will be posted at 13:00 CET (30 minutes)!
http://twitter.com/#!/BFHeroes

Edit: Alleen voor lvl 1 heroes blijkbaar en ze zijn 24 uur geldig.

peto84 wijzigde deze reactie 25-03-2011 13:04 (23%)

• psychoclown
Zonde om te horen dat BFh door de nieuwe wapens weer eens uit balans wordt gebracht. Daarentegen wel leuk dat het spel nog zo levendig is :)

• Chip.
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

Chip.

Hoi :w

Werkt BH eigenlijk ook op ubuntu met chrome of firefox?

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Onder Ubuntu weet ik het niet maar het schijnt onder windows het wel te doen, Chrome en FF4.
Overigens, wat een ramp die GL. Het haalt het hele gameplay een niveau of tig omlaag. Ik hoop dat ze die snel in kracht wijzigen of het hele wapen verwijderen want dit is waardeloos spelen zo. :(

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17:13
Zo zie je dus weer dat de game om zeep wordt geholpen terwijl er van te voren altijd is beloofd dat de store puur items voor je uiterlijk zou bevatten. Daar zijn ze helaas al snel vanaf gestapt. Ik vond het een hele vermakelijke game en was er ook behoorlijk goed in, maar met de wapens die je moest kopen ben ik uit principe al gestopt. Dit is op geen enkele manier leuk om te spelen. Ook niet als je zelf degene bent met de beste wapens.

• psychoclown
Ik ben het deels met je eens maar anderzijds waren de eerste super/uber wapens nauwelijks beter te noemen.
Dat ze later bijv, met de health tonics en nu GL op de proppen kwamen zetten vind ik daarentegen wel jammer.
Zonder ubers/supers heb ik het ook altijd zeer vermakelijk gevonden al kan ik het me enigszins voorstellen dat je uit principe kwestie bent gestopt (of dat al dan niet terecht was laat ik even in het midden).

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Ik ben al blij dat die vele heroes al hun GL na een dagje testen weer kwijt waren. Nu is het weer een stuk rustiger op het veld. Gisteravond heb ik weer even gespeeld, het was of gecampt worden of dat mijn team aan het campen was (ik doe daar nooit aan mee). Slechte verdeling van heroes dus. Het was dus of 0-38 of 38-0, wel leuk was dat ik meestal wel bovenaan stond als we dik verloren. :+

• iLikeNoobies
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-05 15:35

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik heb zelf ook de GL gekocht voor mijn Commando. Leuk dingetje, alleen ik gebruik hem niet echt vaak.

Verder valt het nu wel mee, de GL wordt niet meer zoveel gebruikt als toen hij net nieuw was. Je ziet hem wel nog vaak voorbij komen op Midnight Mayhem. Maar op die map is het dan ook wel te makkelijk.

Verder is het nog steeds een goed spel. Die Supers/Ubers kan je ook gewoon kopen met Valor Points. Ze zijn dan alleen 1 dag geldig.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-05 22:04
Ben weer eens aan de slag gegaan met BFH. Tijdje niks ermee gedaan, speel gewoon met de standaard sniper rifle en het mesje en nog steeds sta ik bijna altijd bovenaan. Heb 1 keer iets gekocht voor BFH en dat was een outfit voor mijn commando, voor de rest nooit iets gekocht. Het was een gratis game en zou dmv 'micro'-transacties gefinancierd worden. Bij micro-transacties dacht ik aan advertenties die geshowed zouden worden tijdens het laden van het spel / server bijvoorbeeld. Maar de wapens etc. dat kan ik geen micro-transacties meer noemen met de prijzen die die dingen hebben...

Maarja nog steeds level 25 met mijn commando, pfffffff :p

Stichting Hobbyserver

• psychoclown
Het was mij wel duidelijk dat micro-transacties ook echt micro-transacties zijn, outfits ed. zijn daar een voorbeeld van. De wapens ook en nou heb ik daar niet heel erg moeite mee, dingen als een GL en dat soort ongein vind ik dan weer jammer. Ik heb BFH eveneens al een lange tijd niet gespeeld maar volgens mij is het toch langzaamaan meer 'unbalanced' aan het worden. Een marginaal voordeel a la ubers/supers vind ik prima maar dure wapens met een duidelijk voordeel vind ik ook tegen de eerdere beweringen van Dice in gaan.

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-05 22:04
quote:
psychoclown schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:49:
Het was mij wel duidelijk dat micro-transacties ook echt micro-transacties zijn, outfits ed. zijn daar een voorbeeld van. De wapens ook en nou heb ik daar niet heel erg moeite mee, dingen als een GL en dat soort ongein vind ik dan weer jammer. Ik heb BFH eveneens al een lange tijd niet gespeeld maar volgens mij is het toch langzaamaan meer 'unbalanced' aan het worden. Een marginaal voordeel a la ubers/supers vind ik prima maar dure wapens met een duidelijk voordeel vind ik ook tegen de eerdere beweringen van Dice in gaan.
De sniper rifles zijn duidelijk unbalanced. Ik moet met mijn rifle bijv iemand meerdere keren raken met PS level 5, terwijl hij mij 1 of 2 keer raakt en ik ben dood.... vaak gewoon 1 keer. Idem dito met de messen en pistols.
Maarja, sneaky doen helpt heel goed hehe :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

Als sniper spelen moest gewoon wat lastiger worden omdat er gewoon een overschot aan snipers is. Ik speel alle classes en met allemaal valt er te winnen mits je hun abilities goed uitbuit. Heb dan wel de juiste wapens :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotCYF
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 16:28
Ik heb 1 keer gratis BF gekregen tijdens een of andere twitter actie. Nog nooit gebruikt mja

NotCYF wijzigde deze reactie 24-05-2011 13:54 (8%)

That's it, i'm done.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maranello
quote:
GameR! schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:53:
Ik heb 1 keer gratis BF gekregen tijdens een of andere twitter actie. Nog nooit gebruikt mja
Mocht je het spel niet meer spelen en/of toe zijn aan iets nieuws: Je Battlefunds kan je ook gebruiken in Battlefield Play4Free. Meestal geven ze met die acties zo weinig BF's dat je er niets fatsoenlijks voor kunt kopen.

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:40
Battlefield Heroes is Offline
Service on the Battlefield Heroes free-to-play site has been temporarily halted while we investigate a security breach. Our investigation is ongoing however it appears that screen names and encrypted passwords associated with an early beta version of Heroes has been compromised. To the best of our knowledge, it appears that no personal data was compromised . no emails, account history, credit card numbers or payment methods. Any further updates will be posted on this page. We apologize for any inconvenience and hope to have the game back online shortly.

Battlefield Heroes ist offline
Service auf der Play-for-Free Battlefield Heroes webseite ist kurzzeitig nicht verf.gbar wäend wir einem Sicherheitsbruch auf den Grund gehen. Unsere Untersuchungen sind noch am Laufenden , allerdings sieht es bisher so aus, als ob Screen Namen und verschl.sselte Passw.rter in Verbindung mit einer alten Betaversion von Heroes gehackt wurden. Nach unserem besten Wissen wurde keinen pers.hnlichen Daten gefädet - keine Emailadressen, Kontendaten, Kreditkartennummern oder Zahlungsarten. Sobald wir neue Information haben, werden wir sie auf dieser Seite bekannt geben. Wir bitten um Ihr Verstänis und hoffen das Spiel in K.rze wieder Online zu haben.

Global hosting for PC, Mobile, Switch, Microsoft Xbox & Sony Playstation
Hosting: www.i3d.net
Anti-Cheat: www.gameblocks.com
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied

• spekkie1994
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 14:01
Jep, Lulzsec heeft als laatste actie Battlefield Heroes gehacked en alle Beta accounts vrijgegeven, wel zijn de passwords die zijn gepublished encrypted. Toch doe je er slim aan om je wachtwoord van je EA account te wijzigen lijkt mij.

Bron

• Vae Victus
  • Laatst online: 22-03 11:12

Vae Victus

Awesome God

Hier het Tweakers artikel: nieuws: EA haalt Battlefield Heroes-site offline na LulzSec-hack

en hier kan je kijken of jouw gebruikersnaam ook in de lijst voorkomt:
http://dazzlepod.com/lulzsec/final/

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• M0nkeymen

M0nkeymen

Monkeystyle!

quote:
spekkie1994 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 07:55:
Jep, Lulzsec heeft als laatste actie Battlefield Heroes gehacked en alle Beta accounts vrijgegeven, wel zijn de passwords die zijn gepublished encrypted. Toch doe je er slim aan om je wachtwoord van je EA account te wijzigen lijkt mij.

Bron
Niet alle Beta accounts, ik zelf heb met de closed beta meegespeeld maar mijn account staat er niet tussen.

hmm toch wel... zocht op emailadres maar je moet op gebruikersnaam zoeken.

M0nkeymen wijzigde deze reactie 27-06-2011 15:41 (6%)
Reden: sta er wel tussen :s

• Dakreal
  • Laatst online: 25-09-2018
quote:
M0nkeymen schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:32:
[...]

Niet alle Beta accounts, ik zelf heb met de closed beta meegespeeld maar mijn account staat er niet tussen.

hmm toch wel... zocht op emailadres maar je moet op gebruikersnaam zoeken.
Ik sta er ook inderdaad tussen met mijn username. Maarja, weet zelf het wachtwoord niet eens meer. Dus had mooi geweest als hun ze er wel hadden bij gezet, haha.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• StrikeEagle
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 17-11-2011
Heb niet met de beta meegedaan maar sta er wel tussen;)

• _PloppeR_
  • Laatst online: 09-05 04:59
quote:
Dakreal schreef op maandag 27 juni 2011 @ 16:32:
[...]

Ik sta er ook inderdaad tussen met mijn username. Maarja, weet zelf het wachtwoord niet eens meer. Dus had mooi geweest als hun ze er wel hadden bij gezet, haha.
Dan is dit je kans om je pass terug te halen, de kans is aanwezig dat je die hash kan decrypten ;). (Op de site waar ik keek, slaan ze alle woorden op bij de juiste hash. Dus als jij intypt "Hallo" en geneert dan de hash, dan is die hash altijd kraakbaar)

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Ik heb mail en gebruikersnaam geprobeerd en kan beide niet terugvinden. :)

• Maranello
Ik heb afgelopen week dit spel na maanden weer eens opgepakt. Wat me opvalt:
  • Commando's kunnen tegenwoordig ook 'volwaardige' wapens hebben behalve sniperrifles en knives ook shotguns, tec-9 semi-automatisch wapen en die achtelijke grenadelauncher. 8)7
  • Het lijkt alsof er iets met de puntentelling van de vlaggen is gedaan. Voorheen viel er met 3 van de 4 vlaggen vrij eenvoudig te winnen. Ik heb nu al meerdere games gehad waarbij er in dat geval nog verloren werd terwijl ons team helemaal niet slecht speelde.

• psychoclown
Klinkt niet alsof er verbeteringen zijn geweest, moet zeggen dat het spel me ook niet echt meer trekt.
Het was destijds echt heel erg leuk om, zeker met tweakers zoals jij, te spelen maar de content (en dan bedoel ik niet, dikkere wapens voor meer geld of kledij) ging mijn inziens niet snel genoeg.
Jammer want het spel had, mijn inziens, wel een heel goede, leuke en verslavende basis :)

• Maranello
quote:
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:54:
Het was destijds echt heel erg leuk om, zeker met tweakers zoals jij, te spelen maar de content (en dan bedoel ik niet, dikkere wapens voor meer geld of kledij) ging mijn inziens niet snel genoeg.
Ah dat was ik vergeten: De map Wicked Wake is erbij gekomen die gebaseerd is op Wake Island oorspronkelijk uit BF1942. Grote map waarbij het puntenaantal op 75 ligt i.p.v. 50. Verder ben ik de V2 Vengeance-mode (met de raket) ook al tegengekomen op Riverside Rush en Coastal Clash. Dus er is nu wel eindelijk eens iets gebeurd qua maps.

Maranello wijzigde deze reactie 18-08-2011 15:58 (4%)

• psychoclown
Ziet er wel goed uit, jammer dat het zolang heeft geduurd (van oa. V2-Vengeance mode) :)

• peto84
In de vakantie de game ook weer opgepakt.

Er komt binnenkort nog een nieuwe map.
Al even gespeeld op een unranked server. Map was nog niet helemaal af, diverse grijze objecten hier en daar.
Soort Victory Village, klein, veel huisjes met 3 vlaggen. 1 in het midden van de kaart op een cargo-schip. Elk huis heeft een trap, je kan overal op en over. Gaat zeker leuke potjes opleveren.

• Maranello
quote:
peto84 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:39:
Er komt binnenkort nog een nieuwe map.
Stukje gameplay op die map met de werknaam "Royal Rumble"

• Mizitras
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
In WIndows 7 64bit, ook met de laatste updates (AMD Catalyst), hangt mijn spel na een tijd altijd. Freeze, geluid blijft hangen, beeld... CTRL-ALT-DEL werkt niet meer. Enkel manuele reset kan nog.

RAM en CPU-verbruik, zitten elk onder de 50%, dus geen probleem.

Heel erg jammer, maar ik vind er niets van terug. Klinkt dit voor iemand enigzins bekend???

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-05 07:18

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
Mizitras schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 13:33:
In WIndows 7 64bit, ook met de laatste updates (AMD Catalyst), hangt mijn spel na een tijd altijd. Freeze, geluid blijft hangen, beeld... CTRL-ALT-DEL werkt niet meer. Enkel manuele reset kan nog.

RAM en CPU-verbruik, zitten elk onder de 50%, dus geen probleem.

Heel erg jammer, maar ik vind er niets van terug. Klinkt dit voor iemand enigzins bekend???
Wat is het langst dat je na zo'n "freeze" hebt gewacht? Wacht eens een paar minuten... Ik ken alleen een freeze, dan, na een minuut of 5 een 1001 of 1002 error.

Oplossing daarvoor is om jezelf in DMZ te zetten.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Xaverius

Xaverius

Ultraloper (#patser)

Ik draai ook win7 64-bit en heb sinds vorige week catalyst 11.9 (daarvoor 11.8) op er opstaan. Ik heb weinig problemen, ik weet dat ik in 11.8 wel eens een seconde of wat stil kon staan wat meestal resulteerde neergeschoten worden.

Sinds 11.9 is het me nog niet opgevallen. Mijn CPU zit standaard op 100% en mijn GPU vaak ook (ook tijdens het spelen) maar dit komt meer door mijn hobby van /5

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 14:34

JT

VETAK y0

*zucht*...het zal iedereen wel bekend voorkomen, maar wat frustrerend als de tegenpartij wint door goed teamwork, je je eigen partij meerdere malen oproept tot teamwork maar níemand er gehoor aan geeft en gewoon lekker verder blijft spelen. De vijand lekker baserapen, ze moeten toch wat als er zo goed als geen tegenstand is :')

• Comp_Lex
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik geloof dat er ook een nieuwe Rocket map aan zit te komen. Ik had dat ergens gelezen op het forum.

• peto84
Er werd in PTE getest op Sunset Showdown als ik het goed gelezen had.

Er waren toch ook al rocket varianten op Riverside Rush en Buccaneer Bay? Beide maps heb ik enige tijd niet meer gezien.

Als het meezit, morgenavond mijn commando op lvl 30. Dan is de trilogie compleet, alle national classes op lvl 30.

• Kindafunny
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16-05 00:09
Niemand die dit nog ziet zitten denk ik? :9
Het spel is een beetje een zooitje geworden... Ben er al vanaf "BETA" bij.

Ach ja, het spel heeft zijn beste tijd gehad in 2009 t/m begin 2011.

• pinobot
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10-05 23:53
quote:
Kindafunny schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:54:
Niemand die dit nog ziet zitten denk ik? :9
Het spel is een beetje een zooitje geworden... Ben er al vanaf "BETA" bij.
Ach ja, het spel heeft zijn beste tijd gehad in 2009 t/m begin 2011.
EA is gewoon een stelletje graaiers. Alles wat ze aanraken gaat naar de klote.

• Kindafunny
Sad, but true.

• psychoclown
Al heel lang niet meer aangeraakt, geen spijt dat ik er wat geld in heb zitten maar op een gegeven moment kwamen de nieuwe (en soms betere) wapens wel heel snel. Helaas maar zoals je al zei, het spel heeft zeker zijn beste tijd gehad van 2009 t/m 2011.

• Kindafunny
BFH heeft zojuist de BETA van de meta-game "openbaar" gemaakt voor een aantal mesen, en ik moet zeggen, ik ben verrast.

YouTube: Battlefield Heroes - War Room Trailer

Kindafunny wijzigde deze reactie 04-04-2013 19:44 (5%)

• TheTinusNL
  • Registratie: juli 2014
  • Niet online
Is er hier nog iemand die meespeelt in het Revive Heroes project, anno 2017? :D
Sinds een paar maanden zijn een aantal teams bezig om BFH weer terug te krijgen. Na het gesloten Heroes Awaken is er nu Revive Heroes (van het Revive Network, bekend van BF2). De game is werkend op versie 1.48 (2011) en er zijn zo'n 2720 server slots beschikbaar.

Ik heb er al heel wat uurtjes ingestoken en wat een lol beleef ik er aan. Fantastisch om te zien dat de game 2 jaar na sluit weer terug is. :D

https://reviveheroes.com/

V&A advertenties van TheTinusNL ~ Reviews van TheTinusNL

• wouterg00
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 18-05 19:31
Werkt niet mee helaas, een andere plek waar je dit nog kan spelen is HTTPS://risinghub.net.
Helaas krijg ik daar een errormelding.

wouterg00 wijzigde deze reactie 11-04-2018 20:13 (5%)

Pagina: 1 2 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True