[OSx86] 2 videokaarten gevolgen renderen

Pagina: 1
Acties:

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
mijn huidige hackintosh setup (8800gt, 2 x 24 inch) wordt te krap, wil 3 schermen gaan gebruiken, triple 24 inch.

nu kan ik of voor een 2e lowbudget kaart gaan, voor normaal desktop werk geen probleem: maar wat als ik bv een sim 3 venster open laat draaien op de achtergrond in een venster op monitor 3 (videokaart 2). ik neem ana dat het dan lastig wordt omdat deze kaart dit amper aankan.

kan ik daarom toch beter voor een dual 8800gt setup gaan? of een duurdere kaart?

ik zit te denken aan een 8400gs kaart als 2e kaart.

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:26
Waarom niet de 2 meest gebruikte schermen op je 8800gt, en de 3e, die minder gebruikt wordt op de 8400gs. Of heb je op alle schermen sim3 open staan?

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02 20:01
Sowieso geen crossfire doen, dat werkt voor geen meter op OS X...

• Tennisbal
iMick schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:41:
Sowieso geen crossfire doen, dat werkt voor geen meter op OS X...
ga denk voor een low budget, nu nog evne kijken welke

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:19
tennisbal, je bent toch al behoorlijk vaak aangesproken op eigen inzet. Dat bestaat niet alleen uit vooronderzoek. Maar dat bestaat ook uit je zinsopbouw en leesbaarheid van je verhaal. Hoofdletters zouden al een stuk helpen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Tennisbal
Hoedje schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:53:
tennisbal, je bent toch al behoorlijk vaak aangesproken op eigen inzet. Dat bestaat niet alleen uit vooronderzoek. Maar dat bestaat ook uit je zinsopbouw en leesbaarheid van je verhaal. Hoofdletters zouden al een stuk helpen :)
Met alle respect, er is niks te vinden over mijn specifieke probleem, anders had ik hier echt geen topic over geopend.... Er is echt ontzettend weinig te vinden over hackintosh triple screen.

Maar goed sluit dit topic maar....

• Tennisbal
niet echt, probleem met hackintosh dual screen is dat het enorm specifieek afhankelijk van je pc is. Google search had ik al geprobeerd

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
crossfire in mac os x werkt wel mensen vergissen zich hierin omdat ze maar een chip zien staan(natuurlijk licht het wel aan je gpu's af als je met iets van ati probeert bijna no chance)

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-01 15:59
Is de HD5770 of de HD5870 geen optie? Dat zijn natuurlijk kaarten die ook in de echte Mac Pro's zitten, en volgens mij is de HD5000 serie een van de weinige die 3 schermen tegelijkertijd kunnen aansturen.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02 20:01
maarten12100 schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:01:
crossfire in mac os x werkt wel mensen vergissen zich hierin omdat ze maar een chip zien staan(natuurlijk licht het wel aan je gpu's af als je met iets van ati probeert bijna no chance)
Een beetje dubbel, Crossfire werkt wel, maar als je het met ATI probeert heb jij bijna geen kans? Crossfire is ATI only, bij nVidia heet dat SLI...

Maar je kunt wel meerdere videokaarten gebruiken (net als Aquamac), maar die kan je met ingewikkelde EFI strings dan configureren.
Pagina: 1