[Xbox 360] Halo Reach Console

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Beste Tweakers,

Aangezien mijn oude Xbox 360 (Falcon) helaas de geest gegeven heeft ben ik nu op zoek naar een nieuwe Xbox 360 console. Mijn oog is gevallen op de Halo Reach Bundle maar deze is helaas niet in Nederland verkrijgbaar. Als ik hem in PAL 60 wil hebben zal ik hem uit de UK moeten halen. Ik kan echter geen site vinden die hem naar Nederland wil shippen. Als ik hem ophaal uit Engeland zal ik er mogelijk invoerrechten over moeten betalen, daar heb ik overigens ook geen tijd voor. En als ik hem via eBay koop zit er vaak 50 euro of meer verzendkosten op en de prijs is dan ook nog eens belachelijk hoog.

Heeft iemand misschien enig idee hoe ik het beste aan zo'n console kan komen? Ik wil hem graag maar er zijn ook grenzen :P.

Thanks in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
http://www.game.co.uk/Con...Edition-Console/~r350696/

deze bijvoorbeeld?

[ Voor 76% gewijzigd door Ienni1983 op 17-09-2010 21:00 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Bedankt voor je reactie maar op die site staat:
"We are unable to ship orders outside of the UK over 1000g which would include all hardware orders."

De website gameplay.co.uk heeft de console ook maar heeft ook datzelfde op de site staan, dan is dan ook meteen mijn probleem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-10 10:28
Binnen de Europese Unie (EU) is er in principe vrij verkeer van goederen. Hierdoor kan je bagage altijd kosteloos invoeren. Koop je in een ander EU-land producten voor eigen gebruik en brengt deze vervolgens mee naar Nederland, zijn er in principe geen invoerbeperkingen. Voor accijnsgoederen gelden er daarentegen wel beperkingen. Verder zijn er natuurlijk altijd goederen die verboden zijn in Nederland, vanzelfsprekend mag je deze niet invoeren.

je kan dus gewoon naar engeland gaan en 360 mee terug nemen.

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Gammort
Aha, thanks.

Ik denk dat het 't wel waard is om hem zelf op te halen. Dat gaat me ongeveer 100 euro en wat tijd kosten. En ik heb nog een leuk reisje erbij. Als ik hem via eBay koop ben ik in totaal ook zo'n 400+ euro kwijt.

Het mooiste zou zijn als ik op één of andere manier toch goedkoop de xbox deze kant op zou laten komen.
Ik hoorde over bedrijven die pakketjes ontvangen en doorsturen voor je maar ik heb hier verder geen ervaring mee. Lijkt me niet zo safe...

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Op Amazon Duitsland staat ie te koop voor 350 euro en je hoeft daar volgens mij geen verzendkosten te betalen.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Verwijderd

Ik heb de console zelf via Amazon besteld. Via Ebay werd het me veel te duur (sommigen rekenen 100 euro verzendkosten uit de UK, en 150 euro vanuit de VS)
Amazon rekent daarbij geen verzendkosten. Volgens mij een prima deal, alleen denk ik wel dat de game en boekjes en dergelijke in het duits zijn.

• Gammort
Hmmz ja dat is denk ik de beste deal die ik kan maken. Had stiekem gehoopt op een eerlijke dollar naar euro prijs die dan op 300 euro uit zou komen maar dat is te mooi om waar te zijn :P/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrider
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10-2023
dit is gewoon een tip kan je niet met de vaarpond naar de overkant ( weekendje londen ) een xbox kopen en dan weer met geen benul dat dat ding er in zit over de gens gaan ?

Hunting for knowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Wat dacht je gewoon van dit + dit = €285,50 incl. 2x verzendkosten |:(
O...shit...je wil natuurlijk perse zo'n Halo Reach Bundel.. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Ja als halo fan (die halo 1 perongelijk weggedaan heeft :'( ) wil ik graag die halo reach bundel. Gave console (geluidjes OMG NICE :D) en toffe controllers (ookal heb ik er dan 5 in totaal 0_o).

Duitse amazon lijkt beste optie maar kan hier in NL een 250gb xbox S met reach en fifa 11 voor 294 halen en dan nog 20% korting omdat ik er werk. Dus betaal ik maar 234 ongeveer. En dan zit er nog 50 euro cashback op alle xboxen. Wat neer komt op een totaalbedrag van 184 euro. Dat kan ik bijna niet laten liggen :P

• Silent1
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 14:45
waar werk je dan? (m.a.w. ben ook wel geinteresseerd in die halo/fifa11 bundel ;) )

• Gammort
Mediamarkt, de aanbieding is 234 euro voor de 4Gb versie, 294 voor de 250Gb geloof ik dan.

Als ik het goed begrepen heb krijg je een 55 euro tegoedbon voor fifa 11 tegen de tijd dat die uitkomt (30 september toch?) dan is die actie namelijk al weer voorbij :P

Verwijderd

Gammort schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:11:
Ja als halo fan (die halo 1 perongelijk weggedaan heeft :'( ) wil ik graag die halo reach bundel. Gave console (geluidjes OMG NICE :D) en toffe controllers (ookal heb ik er dan 5 in totaal 0_o).

Duitse amazon lijkt beste optie maar kan hier in NL een 250gb xbox S met reach en fifa 11 voor 294 halen en dan nog 20% korting omdat ik er werk. Dus betaal ik maar 234 ongeveer. En dan zit er nog 50 euro cashback op alle xboxen. Wat neer komt op een totaalbedrag van 184 euro. Dat kan ik bijna niet laten liggen :P
Iemand die voor de Reach console gaat geeft minder om de prijs denk ik. Hij is toch een stuk duurder dus meer voor liefhebbers. Gaat het je puur om het geld dan ku je beter een gewone versie halen. Stukken goedkoper en met dezelfde functionaliteiten.

• Gammort
Ja ik maak een afweging tussen de twee kampen. Geld groeit me nou eenmaal niet op de rug dus daarom is het extra lastig beslissen ;)

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik wil deze eigenlijk ook wel, heb hier al de Halo 3 versie staant alleen ik loop nu wel tegen die 20Gb limiet aan, kan er natuurlijk wel stickies in gaan doen enzo, maar die Reach console is zo geil :9~

• Xrider
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10-2023
Ik kon gewoon niet wacht dus heb mij xbox slim 3 weken eerder gekocht :( maar ja hij doet het goed kan niet klagen en dat geluidje ik denk daar komt wel een mod voor of anders verzin ik wel een geluid BONG BONG :D

Hunting for knowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de console inmiddels binnen. Hele snelle verzending bij Amazon, absoluut de moeite waard dus.
Hier met zijn broertjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.limitededitions.eu/content/collectie/0257.org.01.jpg

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Hoeveel Xboxen heb je nodig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk maar 1 natuurlijk, maar ik verzamel ze. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Verwijderd schreef op zondag 26 september 2010 @ 11:34:
[...]

Uiteindelijk maar 1 natuurlijk, maar ik verzamel ze. :o
En hoeveel is in het duits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel niet met deze consoles, dus kan het je niet zeggen. De Modern Warfare, Reach en Gears of War zitten nog nieuw in doos.
Pagina: 1