Hallo mede Tweakers,
Ik heb sinds mijn P2370 terug is van Samsung een probleem ermee. Ik krijg pas een signaal van de monitor als ik in het loginscherm ben van Windows. Ik krijg dus geen mogelijkheid om bijvoorbeeld het BIOS in te gaan.
Dit vind ik vrij vervelend want daardoor ging ik er eerst van uit dat het een driver probleem was en daardoor heb ik mijn Windows opnieuw geinstalleerd. Alleen het probleem is er nog steeds
Nog even wat: na de installatie van mijn Windows pakt hij ook automatisch niet het scherm, wat wel gebeurde toen ik hem net gekocht had
Ik heb al de nieuwste drivers voor de videokaart/beeldscherm geinstalleerd en nog werkt het niet. Ik hoop dat jullie een oplossing hebben
Hier nog even wat specs van mijn pc:
Monitor: Samsung P2370
Grafische kaart: ASUS ENGTX275
Processor: AMD Phenom II x4 955
Moederbord: Gigabyte GA-790XT-UD4P
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64-bit
Alvast bedankt
Ik heb sinds mijn P2370 terug is van Samsung een probleem ermee. Ik krijg pas een signaal van de monitor als ik in het loginscherm ben van Windows. Ik krijg dus geen mogelijkheid om bijvoorbeeld het BIOS in te gaan.
Dit vind ik vrij vervelend want daardoor ging ik er eerst van uit dat het een driver probleem was en daardoor heb ik mijn Windows opnieuw geinstalleerd. Alleen het probleem is er nog steeds
Nog even wat: na de installatie van mijn Windows pakt hij ook automatisch niet het scherm, wat wel gebeurde toen ik hem net gekocht had
Hier nog even wat specs van mijn pc:
Monitor: Samsung P2370
Grafische kaart: ASUS ENGTX275
Processor: AMD Phenom II x4 955
Moederbord: Gigabyte GA-790XT-UD4P
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64-bit
Alvast bedankt
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 20:49 ]