Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Ik heb er geen verstand van maar jullie waarschijnlijk wel, alle hulp wordt op prijs gesteld!
Mijn voornaamste eisen zijn dat hij zo dun, licht en klein mogelijk moet zijn. Ondanks dit uiteraard wel degelijk e.d. Ten slotte mag 't niet al te veel kosten, ik ben niet zo'n telefoneerder :P

Inventarisatie van wat hij allemaal moet kunnen :

-Bellen
-SMS-en
-Trilfunctie
-Zo klein, plat, licht en dun mogelijk
-Lange accuduur

-Gewoon degelijk, niet dat na een paar maanden de knopjes loszitten oid
-FM-radio is fijn, geen must

Budget liefst onder de 100 euro, of indien gratis bij een abonnement iets van 5-10 euro per maand of zo. Ik bel/sms niet veel en ben dit ook niet van plan. Graag goedkoop dus.

Ik heb zelf al wat voorwerk gedaan, en kwam uit bij de Nokia 5220. Ziet er m.i. wel goed uit, gewoon een mobiele telefoon zonder al te veel fratsen. Is dit iets?

Alle hulp, info, suggesties en tips worden zeer gewaardeerd.

Hartelijk dank! _/-\o_

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zo moeilijk is dit toch niet? Er zijn zoveel online aanbieders van GSM's en je hebt ook altijd nog de pricewatch...
Ik zou zeggen neem zo'n Samsung clamshell van €35. Kost niks, weegt niks en is erg klein.

🖥️ | 🚗

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:41

ThunderNet

Flits!

Als je zo plat mogelijk wilt kun je ook kijken naar de Samsung U-100 :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is niet de bedoeling dat wij jouw nieuwe telefoon uit gaan zoeken. Ook vragen als "is dit iets" doen we hier niet aan. Geef eens aan hoe je tot je keuze bent gekomen, wat voor voor- en nadelen je ziet van de door jouw genoemde telefoon, en wat voor specifieke vragen je nog hebt.

Kortom iets meer onderbouwing graag.