beste tweakers,
ik heb een probleem met een pas aangeschafte imac g3 (die vooral als mp3 pc gebruikt gaat worden)
toen ik hem aanschafte stond er mac osx 10.2 op, alleen heb ik vernomen dat je dan de firmware van je imac moet updaten (anders heb je kans dat je beeld wegvalt en niet meer terug komt)
en nee de nieuwste firmware staat er nog niet op
maar nu moet je de firmware updaten in os 9.1/9.2
dus ik een cdtje met os 9.2 genomen en wil hem instaleren...
de cd start netjes op en alles, alleen als ik naar het instaleren ervan ga dan ziet hij geen schijf/partitie waar hij hem kan/wilt instaleren
hoe kan ik dit oplossen??
ik heb al vanalles geprobeerd...
een vers geformateerde FAT32 schijf (in osx 10.2 lukte het me niet)
een vers gepartitioneerde, nog niet geformateerde schijf (dus zonder bestands format)
een verse hardeschijf...
kan iemand mij helpen, want ik ben hier zoizo niet zo handig mee (is mijn eerste mac
)
groetjes, en jullie moeite word zeer gewaardeerd!!
ik heb een probleem met een pas aangeschafte imac g3 (die vooral als mp3 pc gebruikt gaat worden)
toen ik hem aanschafte stond er mac osx 10.2 op, alleen heb ik vernomen dat je dan de firmware van je imac moet updaten (anders heb je kans dat je beeld wegvalt en niet meer terug komt)
en nee de nieuwste firmware staat er nog niet op
maar nu moet je de firmware updaten in os 9.1/9.2
dus ik een cdtje met os 9.2 genomen en wil hem instaleren...
de cd start netjes op en alles, alleen als ik naar het instaleren ervan ga dan ziet hij geen schijf/partitie waar hij hem kan/wilt instaleren
hoe kan ik dit oplossen??
ik heb al vanalles geprobeerd...
een vers geformateerde FAT32 schijf (in osx 10.2 lukte het me niet)
een vers gepartitioneerde, nog niet geformateerde schijf (dus zonder bestands format)
een verse hardeschijf...
kan iemand mij helpen, want ik ben hier zoizo niet zo handig mee (is mijn eerste mac
groetjes, en jullie moeite word zeer gewaardeerd!!