Speciale laptoptas?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Een vriendin van me met een niet al te goede rug en nek (klachten gehad vroeger etc) is opzoek naar een laptoptas. Ze zou graag een tas willen de ze als rugtas kan gebruiken maar ook als schoudertas, ik heb geen idee of dit überhaupt bestaat en ik kan via google ook niets vinden, hebben jullie misschien nog ideeën of dit bestaat en zo ja, waar ik het vandaan kan halen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:59
Je kan via google niets vinden?... wat heb je ingetypt dan? Als ik 'laptoptas' intik krijg ik een heleboel mooie resultaten. Complete sites die alleen maar laptoptassen verkopen.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Alleen zoek ik een laptoptas die je als rugtas kan dragen en ook als schoudertas.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

zoek eens op "slingshot" eigenlijk een fototassysteem maar ook voor laptops te gebruiken.

Cititzen of Ladonia