PHP update system

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben momenteel bezig met een CMS te bouwen. Deze moet zo gemaakt worden dat ik van afstand het kan updaten met de nieuwste bugfixen.

Mijn vraag is aan jullie hoe ik php automatisch nieuwe bestanden download en deze vervangt met de oude. Zou dit bijvoorbeeld met samenhang van xml en curl_init moeten gebeuren?

Alvast bedankt voor het reageren!

Groetjes,

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 10:13

Exterazzo

Qeasy

Wij leveren ons CMS als het moet uit op andere servers, maar bij voorkeur gaat het gehele hosten ook via ons. Zodoende kunnen wij via 1 druk op de knop het CMS updaten en hebben alle websites op onze webservers meteen de laatste update. Klanten betalen voor de hosting en de service en op deze manier kunnen wij hen dat het beste bieden.

Mochten klanten perse zelf willen hosten, dan betalen ze gewoon het standaard uur-tarief als ze een nieuwe versie van het CMS willen hebben.

Audentia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:56:
Zou dit bijvoorbeeld met samenhang van xml en curl_init moeten gebeuren?
Bijvoorbeeld ja. Maar wat had je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden? Ik zie hier geen concreet programmeerprobleem?

Je zou een zip kunnen downloaden met curl en die extracten en dan de bestanden overschrijven, maar ik kan nog wel 25 andere manieren bedenken. We verwachten wel een beetje meer eigen inzet/moeite (zie onze Quickstart) als je een topic opent.

Ik sluit dit topic, maar mocht je tegen een concreet programmeerprobleem aanlopen of concrete vragen hebben dan open gerust een nieuw topic; zorg dan wel dat we je eigen inzet in de topicstart terug kunnen vinden.

Oh en Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 17-09-2010 16:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.