Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoihoi,
mijn Sennheiser CX300 (eerste versie) hebben het begeven.
Nu was ik in de Mediamarkt aan het kijken naar nieuwe oordopjes. Daar kwam ik naast de CX300-II ook AKG K330 tegen. Dat scheelde maar een paar euro's en die zagen er ook wel fijn uit.
Alleen kan ik de dopjes natuurlijk niet testen. Nu is mijn vraag; heeft iemand ervaring met de AKG K330? En enig idee wat het verschil is met de CX300(-II)? Die zijn altijd goed bevallen, maar ik zou ook wel een keer een ander merk uit willen proberen. De specs van de AKG liggen wel hoger qua kHz (toch?).
Ik hoop dat iemand me kan helpen. (-:
Ps. Ik zie dat de AKG K340 maar 10 euro verschilt. Een vergelijking met die mag ook. En als je het verschil weet met de K340 en de K330 ben ik ook wel benieuwd.

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-11 09:43

Hoite

Goed verhaal

Ik heb zelf de AKG K330 en die bevallen me prima, komt mooi geluid uit en het kan imo veels te hard.
Mooie basweergave en ik mis niks aan hoge tonen.
Met de CX300 heb ik geen ervaring.

Mocht je nog vragen hebben over de dopjes, roept u maar!

Lekker kort.

Verwijderd

Topicstarter
Okée, nice.
Wat mij vooral beviel aan de CX300 was de 'diepe/zware' bass. Dat zou ik niet willen missen bij de AKG K330. Dus als iemand een vergelijking daarmee weet.. :p