SenqLimited.com

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbapapa720
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:16
Hallo allemaal,

Bij mijn zoektocht naar een tweedehands iPad of iPod Touch kwam ik terecht op de website van Senq Limited. Dit in Maleisië gevestigd bedrijf biedt via hun website een groot aantal producten aan waaronder ook Apple producten. Het vreemde is dat dit tegen een schappelijke prijs gebeurd. Nu begrijp ik dat er nog BTW en Importheffing bijkomt maar dan nog lijkt het goedkoop.

Heeft iemand ooit gehoord van deze website of ervaring hiermee? Ik heb gezocht op reviews e.d. maar kan hier niets over terug vinden (geen goede maar ook geen slechte ervaringen).

PS.
Ik weet niet of ik dit topic op de juiste plek heb geopend maar omdat mijn zoektocht naar Apple producten was heb ik besloten om het hier te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Trap er niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:55

HaterFrame

Well... Poo came out!

Lijkt me allemaal wel èrg goedkoop... Zou als ik jou was eerst eens een digitale zoektocht houden over dit bedrijf...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik kom zeer regelmatig in Maleisië en ik ken de gangbare elektronica prijzen van gewilde gadgets.

Zij bieden een iPad 64Gb 3G aan voor € 400,-
Gangbare retail prijs is rond de 2800 ringgit. Volgens de koers van vandaag is dat € 686,-

Dit kan dus nooit kloppen. Het prijsverschil is gewoon te hoog. Oplichters dus.

Het is overigens zo dat bijna alle elektronica DUURDER is in Maleisië dan in Nederland, als je de pricewatchtm gebruikt om een goedkope NL shop te vinden. In buurland Singapore is het beter winkelen voor elektronica.

Hoe vaak ik daar al niet in een winkel heb gestaan, de uiterste prijs heb onderhandeld en dan op m'n iPhone met lokaal 3G simmetje even de Tweakers pricewatchtm heb geraadpleegd, om vervolgens maar van de koop af te zien ;)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals altijd met dit soort zaken: "if it's too good to be true, it usually is". Dit is een onderwerp waar al heel veel topics over volgeschreven zijn. Kijk ook 'ns rond in het Shopping Forum en met name Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten. Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goede en deze gaat daarom ook op slot.

[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 17-09-2010 12:30 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.