Tja, een beetje een "eigen schuld, dikke bult verhaal" dit. Gisteravond was ik na een lange dag werken niet helemaal helder meer en verstuurde ik een flinke mailing (1000 mails, in batches van 100 per 5 minuten) per ongeluk vanaf mijn server thuis in plaats van de daarvoor bestemde server bij een hostingprovider. Blijkbaar vonden ze dat bij Ziggo (terecht) niet zo leuk. En nu is dus de SMTP poort voor mij afgesloten. de PHP mail() functie geeft sinds gisteravond deze fout:
Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en, belangrijker, hoe ik het op zou kunnen lossen?
Net even met Ziggo gebeld om het uit te leggen, mijn excuses aan te bieden en te vragen of ze de boel weer open willen gooien. Echter: de dame van de helpdesk hield stug vol dat ik helemaal niet op een blacklist stond en dat ik gewoon zou moeten kunnen mailen. En als ik niet op een blacklist sta, dan kunnen ze me er ook niet afhalen. Ik heb nog gevraagd of die lijst misschien niet realtime wordt bijgehouden, maar dat ze mij er pas later op zou kunnen zien, maar dat was volgens haar niet het geval (het zou elke vijf minuten bijgewerkt moeten worden). Tja, en nu zit ik dus een beetje met een probleem, want ik zou toch wel heel graag weer gewoon de SMTP-server willen kunnen gebruiken.Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "smtp.ziggo.nl" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini
Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn en, belangrijker, hoe ik het op zou kunnen lossen?