Ik ben bezig met fiilezilla om deze via het netwerk op een Terminal Server aan de praat te krijgen zodat mederwerkers er mee bestanden kunnen up en downloaden. Dat draait zoveer prima. Echter worden de instellingen van filezilla in de Application data folder van de gebruiker op geslagen. Deze zou ik graag centraal willen hebben. Zodat ze niets kunnen wijzigen en het maakt het gewoon makkelijk beheerbaar.
Maar hoe krijg ik die nu ergens anders heen? Heb geprobeerd met een link naar een andere map, maar daar trapt die niet in. Wat trouwens onder elke linux versie wel gewoon lukt.
Google geeft helaas geen goed resultaat, allen dat de settings bestanden in de application folder staan.
Iemand enig idee?
OS is Windows Server 2003. Clients zijn gewoon Wyse terminals, maar dat zal niet belangrijk zijn denk ik.
Maar hoe krijg ik die nu ergens anders heen? Heb geprobeerd met een link naar een andere map, maar daar trapt die niet in. Wat trouwens onder elke linux versie wel gewoon lukt.
Google geeft helaas geen goed resultaat, allen dat de settings bestanden in de application folder staan.
Iemand enig idee?
OS is Windows Server 2003. Clients zijn gewoon Wyse terminals, maar dat zal niet belangrijk zijn denk ik.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.