Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• cracktor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik wilde een .MKV afspelen, hij doet het wel maar bij doorspelen of gewoon zonder reden loopt ie vast.. Het beeld freezed dan en ik kan alleen de tv weeruit/aan zetten en usb er ff uithalen en weer in doen en overnieuw afspelen.
Licht dat aan mijn opslagmedium? Ik heb de mp3 speler geformateerd en geschikt gemaakt voor grotere bestanden.. Of kan de TV het waarschijnlijk niet aan? BTW de tv loopt niet echt vast, kan wel andere dingen erop kijken als die bluray vastloopt..

Heb een philips full hd LED tv, en daar zit een usb ingang op. Kon probleemloos een dvd bestand van 3 GB laden op mijn mp3 speler en op tv kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door cracktor op 16-09-2010 23:47 ]

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
MKV files is niet echt bedoeld voor de mediaplayer die in je TV zit. Leuk dat het toch werkt maar het doorspoelen e.d. vergt wat meer waarschijnlijk.

Tijd voor een echte mediaplayer? Dan denk ik aan een AC Ryan Play!On of WD TV Live of iets in die geest.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

welke mp3 speler is dat? ondersteunt die wel ntfs goed (mkv files zijn vaak meer dan 4GB, dus nog meer dan die dvd die je geprobeerd hebt) (mp3 files zijn zelden groter dan 1GB, laat staan 4GB). Probeer het eens met een gewone usb stick

edit: of natuurlijk kijken voor een firmware upgrade voor je tv

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 23:51 ]

• cracktor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-02-2023
^^ het is een 16GB speler van merk difference.. Geen hoogstaande kwaliteit dus. En ik heb hem dus zelf 'verandert' naar NTFS opslag (was fat32)