Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mensen,

Ik overweeg een galaxy S te kopen maar hij moet aan een ding voldoen, je moet er telefoongesprekken mee kunnen opnemen, ik heb nu nog een Omnia (1) en hier heb ik audio recorder van Resco.net op. Fantastisch programma waarbij gebruik wordt gemaakt van zowel de speaker als de micofoon om gesprekken op te nemen. (Je hoeft dus niet op luidspreker te staan om op te nemen) Alleen het werkt niet op android ^^

Weet iemand of dit al automatisch op de galaxy s zit of dat er een goede App voor is?

Alvast heel erg bedankt _/-\o_ O+

Groetjes,

Alfred

• knbr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10-2024
Hallo,

Ik zag net toevallig er wel een App voor staan in de market, standaard weet ik niet of het erop zit. ik ben het nog niet tegen gekomen..

mvg

[ Voor 23% gewijzigd door knbr op 16-09-2010 23:31 ]

Verwijderd

Er zijn wel een aantal tooltjes onder namen als Call Recorder. Echt lekker werken ze geloof ik allemaal niet en ze ondersteunen niet altijd alle Android telefoons. Je kunt eens kijken op Appbrain of Androlib naar de ratings/user comments. Maar een echt goeie app bestaat hier voor mijn weten gewoon niet.

Vb: http://www.androlib.com/r.aspx?r=call+recorder

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een milestone en zocht ook een app waarmee je gesprekken kunt opnemen. Helaas kent android een restrictie dat het niet mogelijk maakt gesprekken op te nemen via de microfoon. Er zijn wel apps, maar die nemen op via de luidspreker. Het geluid van je luidspreker moet dus heel hard staan wil je de stem kunnen opnemen. En dit werkt dus niet goed, want het geluid uit de luidspreker is niet luid genoeg om de stem goed te kunnen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat is vraai, terwijl google de grote opslaan en bewaar club is mogen we zelf niet opnemen, :S vaag.
Of weet iemand eentje die wel werkt?