Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] tweakers laad niet meer na bezoek V&A3.0

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:20
Vanmiddag had ik het al in FF3.6.9, na even rond te kijken in het nieuwe V&A: plots wit scherm. Geen tweakers, geen GoT. Na een paar uur 'downtime' leek het me wat verdacht, en bleek dat ping het nog deed en IE ook. Update naar de nieuwe FF3.6.10 haalde niets uit. Cache leeg maken had ook geen effect.
Pas na ook nog alle cookies te verwijderen waren jullie terug bereikbaar voor mij.
IE leek hier geen last van te hebben, tot 5 min terug :P
Opnieuw is cookies verwijderen de oplossing.

Misschien ook geen toeval: 2 van de 4 keer was ik bezig met testen of een Belgische postcode ook geaccepteerd werd door de filter van mobiele telefoons. De 2 andere keren waren gewoon random V&A categorieën.

[ Voor 4% gewijzigd door Malantur op 16-09-2010 23:06 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er gaat inderdaad 'iets' mis bij belgen die v&a ingaan, we gaan eens even kijken wat precies :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:29

crisp

Devver

Pixelated

Fixed; de 'woonplaats' instellingen werden niet correct UTF8-encoded weggeschreven in je sessie en dat zorgde voor een 'invalid JSON' fout bij het opnieuw ophalen van je sessie.

Dat is inmiddels gefixed; het beste kan je bij het opnieuw inloggen ervoor kiezen om al je voorgaande sessies te beëindigen, anders krijg je nog steeds een wit scherm op http://tweakers.net/my.tnet/sessions :)

edit: verneukte sessies zouden nu getrashed moeten zijn :)

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 17-09-2010 02:10 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.