Hoe is in te stellen dat op 1 PC met verschillende accounts er met 1 adresboek kan worden gewerkt? Het gaat om outlook 2007 op een windows 7 besturingssysteem
Simpelste oplossing is denk ik dat adresboek ergens neerzetten waar beide gebruikers bij mogen en deze in beide Outlook applicaties te openen. Ik meende dat het adresboek van Outlook gewoon een bestand was wat, al dan niet tegelijk, geopend kan worden door outlook.
PST file verplaatsen buiten de usermap? Zodat beide gebruikers hetzelfde PST bestand kunnen gebruiken?
Sander, als ik dat doe dan zou het zo moeten zijn dat ze niet bij de e-mails kunnen maar wel bij het adresboek. Werkt de door jouw voorgestelde oplossing dan nog?
Ik zou voor het adresboek één losse PST-file aanmaken (adresboek.pst), deze voor beide accounts toegangkelijk maken, en hier de contacts heen verplaatsen.
-> voordeel: de mail (en tasks en calendar) blijft dan wel van beide accounts gescheiden.
Let wel op: fast-user-switching moet je wel uitschakelen, anders loop je het risico dat beide accounts tegelijk adresboek.pst willen openen, en dat gaat niet. (i.i.g. in windows XP)
-> voordeel: de mail (en tasks en calendar) blijft dan wel van beide accounts gescheiden.
Let wel op: fast-user-switching moet je wel uitschakelen, anders loop je het risico dat beide accounts tegelijk adresboek.pst willen openen, en dat gaat niet. (i.i.g. in windows XP)
[ Voor 49% gewijzigd door Witte op 17-09-2010 14:43 ]
Houdoe
Dat kan op geen enkel OS, want een pst wordt exclusief read/write gelocked, ook al lees je er alleen maar in.Witte schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:40:
Pagina: 1